Стрічка новин кафедри

          

Презентація освітньої програми «Маркетинг» для абітурієнтів

У рамках профорієнтаційної роботи кафедрою маркетингу було проведено презентацію навчальних планів у форматі тренінгів для учнів 10-11 класів загальноосвітніх шкіл м. Полтава № 33, № 29, №5 та № 27.  Тренінги на тему «Створи власний бренд» проводила  доцент кафедри маркетингу Іваннікова М.М., метою яких було сформувати у школярів знання та розуміння майбутньої професії маркетолога через набір компетентностей, які вони отримають під час навчання за спеціальністю Маркетинг. Сучасні погляди учнів дозволили їм проявити свої креативні та творчі здібності під час формування бренду особистості.

Ще один тренінг «Таємниці упаковки» для учнів 10 класу Полтавської загальноосвітньої школи № 26 провела доцент кафедри маркетингу Яловега Н.І., під час якого школярі вчилися формувати та визначати параметри досконалої упаковки, яка привертатиме увагу споживачів своєю оригінальністю.

Тренінги пройшли у цікавій та невимушеній формі.

          

Наукові здобутки студентів-маркетологів

Студентки спеціальності Маркетинг Кумахор Дівіна Холалі  (магістр) та Гненкова Єлизавета (бакалавр) взяли участь у XIV Міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих учених «Majesty of Marketing» у м. Дніпро.  Тематика доповідей викликала жваву дискусію в учасників конференції.

Кумахор Дівіна була нагороджена дипломом І ступеня, а Гненкова Єлизавета – «За кращу доповідь з використання психологічних прийомів з маркетингу».

Організаторами конференції  було нагороджено подякою кафедру маркетингу за активну участь у конференції, високий рівень представлених доповідей та підготовку з англійської мови.

          

Двадцять другий набір маркетологів у ПУЕТ

Уже понад місяць група маркетологів, що обрала #PUET для навчання, з нами. Усе починалося із загальних зборів на факультеті товарознавства, торгівлі та маркетингу,  та  альтернативного вибору старости. Сьогодні ми разом зі студентами маємо деякий досвід спілкування.

Тренінг Вступ до фаху - не просто лекції та практичні, це - творча, спільна робота над розумінням компетентностей майбутнього маркетолога. Спроба визначитися з розумінням бренду, пошук товару за рекламним слоганом, ознайомлення з виставковою діяльністю, рекламною індустрією, crafts marketing, упаковкою, сторітейлінгом, поліграфією на REX-2018.

Але це тільки початок. Попереду ще два місяці першого семестру знайомства з "таємним" маркетингом, - а потім ще три з половиною роки кропіткої спільної роботи над його повноцінним пізнанням, виїзні заняття на підприємства.

          

Наш студент – чемпіон України

Студент-магістр спеціальності «Маркетинг» Пасажін Андрій Миколайович здобув звання чемпіона України з волейболу серед команд Вищої ліги 2017/2018.

Щиро вітаємо нашого чемпіона!

          

Щороку навесні у Вищому навчальному закладі Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» вже вкотре традиційно проходить щорічна студентська наукова конференція за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2017 рік «Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства», участь у якій беруть студенти всіх факультетів університету відповідно до проявлених наукових інтересів.

Цього року ХLI Міжнародна наукова студентська конференція проходила17–18 квітня 2018 року.

Кафедрою маркетингу було традиційно організовано наукову секцію «Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст» (керівник секції – Карпенко Наталія Володимирівна – д.е.н., професор, завідувач кафедри; секретар – Бондаренко Вікторія Михайлівна к.е.н., доцент).

На пленарному засіданні виступила іноземна студентка магістр спеціальності «Маркетинг» DivinaHolaliKumahor з доповіддю на тему «Дослідження маркетингового законодавства в Гані»(науковий керівник – к.е.н., доцент кафедри маркетингу Іваннікова М.М.), де мала змогу презентувати результати своїх наукових досліджень. По закінченню пленарного засідання студентка була нагороджена грамотою за творчий підхід у вирішенні задач інноваційного характеру та особисті наукові здобутки.

У засіданні секції взяли участь студенти I -V курсів та викладачі кафедри.

З вітальним словом до учасників конференції звернулася завідувач кафедри маркетингу д.е.н., проф., Карпенко Н.В.

Було представлено 20 цікавих доповідей, які були насичені різними прикладами та вирізнялись своєю актуальністю та новизною наукових підходів.

За результатами заслуханих доповідей були відзначені наступні студенти, які одержали відповідні дипломи:

диплом І ступеня - студент групи М-51м

Авдєєв Станіслав Євгенійович
Тема доповіді:  «Маркетингове забезпечення засобів масової інформації»
Науковий керівник: д.е.н., проф. Карпенко Н.В.

Горієнко Єлізавета Андріївна – студентка групи М-41
Тема доповіді:  «Дискримінаційні ознаки реклами»
Науковий керівник: д.е.н., проф. Карпенко Н.В.

диплом ІІ ступеня - студентка групи М-21

Алік Анастасія Вікторівна
Тема доповіді:  «Роль та місце маркетингу у досягненні ринкового успіху підприємства»
Науковий керівник: доцент, к.е.н. Бондаренко В.М.

диплом ІІІ ступеня - студент групи М-41

Бутенко Владислав Юрійович
Тема доповіді:  «Види зовнішньої реклами»
Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри Трайно В.М.

Доцільно відзначити, що студенти були високомотивовані до участі в конференції. Приємно вразили присутніх на засіданні секції високий рівень володіння студентами матеріалом своїх доповідей та захопленість, з якою вони викладали результати своїх досліджень під час презентацій.

Засідання секцій проходило у комфортному та дружньому обміні думками. Критеріями оцінювання доповідей були: актуальність, проблематика, теоретична та практична глибина проведеного дослідження, вміння презентувати інформацію тощо.

Вітаємо переможців, щиро дякуємо всім учасникам конференції за участь і бажаємо нових наукових звершень!

          

МАЙСТЕР-КЛАС «РОЗРОБКА НОВОГО ПРОДУКТУ»

Концепція життєвого циклу товару свідчить, що ринок і споживачі постійно очікують новий товар. Новим продуктом може бути удосконалений варіант існуючого товару або суттєве нововведення. Підприємство зацікавлене в плануванні нових товарів, оскільки збільшуються збут, прибуток, зменшується залежність від реалізації одного товару, створюється позитивний імідж підприємства-новатора. Розробка таких товарів, організація їх виробництва й виходу на ринок вимагають великих витрат і пов’язані з підвищеним ризиком. Виникає необхідність постійно розробляти нові продукти, широкий набір яких створює підприємству можливості швидкого зростання.

Саме наймолодші споживачі і були залучені для ознайомлення з інноваційними маркетинговими процесами.

На запрошення Полтавського університету економіки і торгівлі 27 березня 20128 року на день гостинності знову завітали учні 10-11 класів ЗОШ № 36 м. Полтави. Їх гостинно зустріли студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі випускової кафедри.

Завідувач кафедри маркетингу д.е.н., професор Карпенко Наталія Володимирівна - привітала всіх присутніх гостей, виразила сподівання, що результатом зустрічі буде нове поповнення студентської лави.  

А майстер-клас «Розробка нового продукту» для учнів провела Бондаренко Вікторія Михайлівна, к.е.н., доцент кафедри маркетингу.

Майстер-клас проходив у формі активно-конструктивної ділової гри. Задачі, які були поставлені перед школярами були максимально наближені до реальних умов де було запропоновано розробити ідею нового товару і концепцію його просування на ринок. Запропонований майстер-клас складався з двох частин: теоретичної та практичної. Присутні школярі дізналися, який сенс вкладають маркетологи в поняття «маркетинг», «потреба», «ринок» тощо.

На другому етапі учасники були поділені на команди де мали змогу застосувати отримані знання на практиці: створювати новий продукт, моделювати його, розробляти рекламу. В завершенні школярі мали змогу презентувати результати своїх розробок.

Старшокласники активно приймали участь в майстер-класі, ставили багато запитань та проявили значний інтерес до розглянутої теми.

Кафедра маркетингу побажала всім учасникам майстер-класу завжди йти до своєї мети, а також не жаліти свого часу на участь у різноманітних конференціях, семінарах та майстер-класах, оскільки такі заходи доповнюють навчання та допомагають стати справжнім фахівцем.

          

Гостинність – одна з головних переваг нашого університету. Саме тому на прохання керівництва Розсошенської гімназії відвідати університет  із задоволенням відгукнулася кафедра маркетингу.

За підтримки проректора з науково-педагогічної роботи, д.е.н. Манжури О.В., відділу профорієнтаційної роботи на чолі із Шарою С.О. та викладачів кафедри маркетингу з її завідувачем, проф. Карпенко Н.В. 16 лютого 2018 р. відбулася зустріч з учнями 11-х класів Розсошенської гімназії Полтавської районної ради Полтавської області.

З метою ознайомлення з особливостями  вступної кампанії 2018 року перед майбутніми абітурієнтами виступила відповідальний секретар приймальної комісії Куцевол О. С.

Досить креативно й цікаво презентували переваги навчання в нашому університеті, продемонструвавши відеоролики про міжнародні стажування та змістовне студентське життя університету, представники студентської ради  Олександр Нікологорський, Марина Негода та Яна Полєва.

Зацікавила учнів гімназії екскурсія  нашим університетом, яку провели завідувач кафедри маркетингу Карпенко Н. В. та викладачі, познайомивши наших гостей із міжнародними центрами мов та культур, музеєм, бібліотекою, читальною залою, медіатекою, спортивним комплексом та кафе.

Представники департаменту маркетингу провели тестування «Визначення професійних типів особистостей» (тест Голланда).

Проведений захід справив на учнів позитивне враження й після завершення деякі з них пішли на підготовчі курси, що проводяться в нашому університеті.

          

Залучаємо школярів до маркетингу

Український ринок товарів та послуг переповнений великою кількістю брендів, товарних марок та рекламних продуктів, за допомогою яких їх просувають. Сучасні підприємства досить часто використовують недоброякісні рекламні продукти, тому  головною метою маркетологів-професіоналів є забезпечення захисту прав споживачів під час задоволення потреб. Саме з цією метою кафедрою маркетингу проводяться тренінгові заняття серед школярів полтавських середніх загально-освітніх шкіл.

22 листопада завідувачем кафедри маркетингу професором Карпенко Н.В. було проведено майстер-класи на тему «Створи власний бренд» для учнів 10  класу та «Знайти виробника» для учнів 9 класу ПЗШ №9. Під час тренінгів школярі вчилися розпізнавати за зображеннями товарних марок на продуктах головних виробників продукції з метою виявлення товаровиробників, продукція яких є найбільш якісною та відповідає сучасним стандартам. Також діти навчилися сприймати виробників через їх бренди з метою ідентифікації  та захисту себе від підробок.

29 листопада доцентом кафедри маркетингу Іванніковою М.М. було проведено майстер-клас на тему «Дискримінація в рекламі: знайти та знешкодити» для учнів 11 класу ПЗШ №9 та 6 грудня для учнів 10 та 11 класів Розсошенської гімназії. Школярі навчилися виявляти ознаки дискримінації в рекламі та шукати шляхи її знешкодження через співпрацю із Полтавським представництвом Індустріального Гендерного комітету з реклами.

          

ФІНАЛ ІІ ПОЛТАВСЬКОГО МОЛОДІЖНОГО ФЕСТИВАЛЮ РЕКЛАМИ

25 квітня 2017 року у стінах Полтавського університету економіки і торгівлі пройшов фінальний етап ІІ Полтавського молодіжного фестивалю реклами. Ініціатором та організатором проведення Фестивалю виступила кафедра маркетингу. Головною метою фестивалю є пропаганда серед учнівської та студентської молоді загальнолюдських цінностей шляхом творчого підходу до створення реклами та підвищення соціальної відповідальності в рекламі серед майбутніх професійних рекламістів, маркетологів, художників, дизайнерів; залучення творчої молоді до процесу формування позитивного іміджу регіону; створення молодіжного банку рекламних ідей для подальшого використання в рекламній практиці підприємців Полтавщини.

Гості фестивалю, його фіналісти та члени журі  переглянули роботи фіналістів, що були представлені в наступних номінаціях: «Відеореклама», «Зовнішня реклама», «Друкована реклама», «Графічний дизайн. Постери», «Інтернет-реклама».

Після обговорення конкурсних робіт журі, яке очолював Ю.А. Бойко, голова Полтавської спілки рекламістів, оголосило переможців, яких було нагороджено дипломами та цінними подарунками.

Дипломами І ступеня в номінаціях:

Дипломами ІІ ступеня в номінаціях:

Дипломами ІІІ ступеня в номінаціях:

Здобутки талановитих учасників фестивалю було підтверджено сертифікатами, а від оргкомітету та завідувача кафедри маркетингу ПУЕТ, професора Карпенко Наталії Володимирівни вручено призи.

          

Участь студентів у Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ»

6–8 квітня 2017 року в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» кафедрою маркетингу успішно проведений ІІ етап Всеукраїнської студентської олімпіади з науки «МАРКЕТИНГ». Студенти спеціальності маркетингу Заяц Лариса та Кабайлова Світлана взяли участь у олімпіаді за ОКР «Бакалавр» та отримали сертифікати учасників

          

Участь студентів спеціальності магістрів-маркетологів  у Всеукраїнському конкурсі дипломних робіт студентів зі спеціальності «Маркетинг»

28-29 березня 2017 р. на базі Хмельницького національного університету другий рік поспіль проводився Всеукраїнський конкурс дипломних робіт студентів зі спеціальності «Маркетинг». Наші магістри-маркетологи, випускники 2017 року прийняли участь у конкурсі зі своїми дипломними роботами, які виконувалися під керівництвом викладачів кафедри маркетингу, зокрема:

Шугай Марія Володимирівна «Управління маркетинговою діяльністю виробничого підприємства» (об’єкт дослідження - ПАТ «Полтавакондитер») – науковий керівник д.е.н., професор Карпенко Н.В.;

Дерев’янко Уляна Анатоліївна «Маркетингове планування діяльності новоствореного підприємства» (об’єкт дослідження - Інді-кав’ярня «CoffeeP@rk») – науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу Івасенко О.А.;

Голуб Софія Анатоліївна «Формування комплексу маркетингу страхової компанії» (об’єкт дослідження - АТ «СК «АХА Страхування») – науковий керівник к.е.н., доцент кафедри маркетингу Іваннікова М.М.

За результатами участі дипломна робота Шугай Марії нагороджена дипломом ІІ ступеня

Інші учасники отримали сертифікати учасників

          

Наші магістри! Тримайся, Україно, вони ідуть тобі на допомогу!

Випуск 2017 року!

          

Ця історія розпочалась у 2011 році - 1 вересня. А закінчилась 23-24 лютого. І до неї були причасні кожен з кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі (ПУЕТ). Випускники 2017 року - магістри спеціальності маркетинг. Вітаємо Вас!!!!

          

Території успіху №7 «Маркетинг – дієвий інструмент бізнесу»

Рік потому ми зустрічали наших випускників, святкуючи 20-річчя кафедри маркетингу. 6 жовтня 2016 року відбулася ще одна знаменна подія.

В рамках проведення Міжнародного бізнес-форуму «Територія успіху. Бізнес та освіта: стратегічне партнерство» з нагоди відзначення 150-річчя заснування споживчої кооперації України та 45-річчя факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі на Території успіху №7 були присутні студенти спеціальності «Маркетинг» та викладачі кафедри маркетингу ВНЗ Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» на чолі із модератором, завідувачем кафедри, д.е.н., професором Карпенко Н.В., випускники спеціальності «Маркетинг» різних років випуску, а саме:

Під час роботи Території випускники ділилися із студентами своїм життєвим досвідом та роллю університетської освіти в особистих кар’єрних досягненнях. Студенти мали можливість поставити нагальні питання випускникам стосовно їх власного досвіду під час навчання в ПУЕТ.

Під час свого виступу Литовченко Андріян зауважив, що маркетинг є єдиним творчим фахом серед усіх економічних спеціальностей, рекомендував студентам під час навчання в університеті здійснювати пошуки особистих талантів, оскільки саме під час навчання вони мають можливість розвивати їх у стінах рідного вишу; також не втрачати можливостей додаткових сфер навчання та особистого розвитку і не нехтувати різними видами робіт.

Ділячись досвідом зі студентами, Мойсеєнко Андрій звернув увагу на те, що саме під час навчання студент має можливість особистісних змін та отримання фахових навичок задля втілення в життя їх у своїй майбутній професії, займатися особистим розвитком. Устьян Олександр зосередив увагу на тому, що саме під час навчання в університеті він отримав необхідну базу знань, яку він використовує і сьогодні, для розвитку своїх професійних компетенцій та рекомендував студентам шукати відповіді на свої запитання у викладачів під час навчання. Також він рекомендував працевлаштовуватися не з огляду на отримання прибутку, а з огляду на отримання практичного досвіду за фахом задля майбутнього професійного зростання. На його думку, університетське життя – це можливість соціальної адаптації, самореалізації, вміння працювати в колективі. Сергій Боїн, який отримував вищу освіту в якості наступника «династії Боїнів – випускників ПУЕТ», зосередив увагу на правильності вибору студентами вишу, оскільки саме тут він мав змогу отримати не тільки професійні навички, а й певний життєвий досвід, які використовує у своєму практичному житті. Тимченко Віталій та Гузік Євгеній, які є випускниками різних років випуску, але нині фахівцями однієї компанії, визначили студентські роки в ПУЕТ як відправну точку у їх кар’єрному досвіди, оскільки Євгеній мав змогу працевлаштуватися ще під час здобуття освіти саме завдяки університетській підтримці.

Підсумовуючи дискусійні обговорення, Литовченко Андріян, як випускник із найбільшим професійним досвідом, зосередив увагу студентів на тому, що навчання в університеті дає можливість вчитися приймати рішення; мати мрію та виконувати все для її досягнення; тягнути знання із викладачів поки є така можливість; закохатися в щось, що стане справою вашого життя. Університетський диплом це найближча точка досягнення, яка допоможе досягти своєї мрії.

Ми розміщуємо унікальний фоторепортаж з цієї події!!!!

          

І ЗНОВУ REX!!!! Неймовірно - 20 вересня - і йому вже 20!!!! А ми відвідуємо в 15-те. Маленький ювілей. Отже, 20 вересня 2016 року ексклюзивна група маркетологів Полтавського університету економіки і торгівлі у складі студентів 1-5 курсів відвідала професіну виставку REX. Викладачі кафедри - Яловега Наталія та Захаренко Анжелла - разом з ними знайомляться із мережою рекламних агенцій, консалтингових компаній, виробників поліграфічної продукції, новітніми технологіями рекламної індустрії. Починаємо фотозвіт з виставки.

          

Продовжую про REX. Різномаїття павільонів, стендів, велика кількість учасників - все це надало можливості студентам ознайомитися із ринком реклами в Україні, визначитися із видовими характеристиками продукції.

          

REX - 2016. ІІІ частина. Студенти. Відвідування виставки маркетингу мас-медія, поліграфічної продукції студентами, їх враження на фотках. Зацікавленність, задоволення, відчуття впевненості у обраній спеціальності - саме такі враження визивають їх фотографії.

          

ІІ Міжнародна науково-практична конференція
«Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст»
21 – 22 квітня 2016 р.

21 – 22 квітня 2016 року у Вищому навчальному закладі Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (ПУЕТ) відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст», організаторами якої виступили: Міністерство освіти і науки України; Всеукраїнська центральна спілка споживчих товариств; Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»; Всеукраїнська громадська організація «Українська Асоціація Маркетингу»; Азербайджанський університет кооперації; Білоруський торгово-економічний університет споживчої кооперації; Карагандинський економічний університет Казспоживспілки; Кооперативно-торговельний університет Молдови; Таджицький державний університет комерції.

Мета проведення конференції – узагальнення досвіду провідних фахівців з актуальних питань маркетингової діяльності сучасних підприємств, інноваційних підходів щодо вдосконалення процедур маркетингових досліджень, ролі маркетингу в розвитку суспільства.

Робота конференції здійснювалася за напрямами:

  1. Роль маркетингу в розвитку суспільства.
  2. Маркетингові дослідження – інноваційні підходи.
  3. Маркетинговий менеджмент і проблеми його розвитку.
  4. Маркетингова освіта: досвід і проблеми.

На заході були присутні проректор з наукової роботи ПУЕТ Гаркуша С. В., завідувач науково-організаційного відділу університету Коливушка Н. І., декан факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу Тягунова Н. М., завідувач кафедри маркетингу Карпенко Н. В., працівники кафедри маркетингу, учасники конференції з інших навчальних закладів, студенти спеціальності «Маркетинг».

Учасники конференції відзначили, що зміни, які відбуваються в економіці України, обумовлюють необхідність пошуку нових принципів, методів діяльності підприємств, потребують упровадження маркетингу, досвід використання якого накопичено у країнах із розвиненими ринковими відносинами, для досягнення поставленої мети.

В умовах нестабільності, кризи, посилення ризику в діяльності, підвищення рівня конкуренції на ринку маркетинг виступає механізмом, який допомагає підприємствам реалізовувати нові можливості, виживати й розвиватися. Для збереження, зміцнення і зростання позиції підприємств на ринку керівники та спеціалісти повинні набути маркетингової інтуїції та оволодіти маркетинговими технологіями.

Нині надзвичайно актуальним є розуміння того, що маркетинг – це багатоаспектне поняття, яке включає: ринкову філософію управління; стратегію і тактику дій суб’єктів ринкових відносин; вид професійної діяльності; комплекс конкретних функцій; методологію ринкової діяльності.

Оргкомітет висловлює подяку всім учасникам науково-практичної конференції.

          

19-20 квітня 2016 року кафедрою маркетингу була прийнята активна участь у XXXIХ Науковій студентській конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2015 рік «Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства».

В роботі секції №17 «МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ» (керівник секції -  Карпенко Наталія Володимирівна завідувач кафедри, д.е.н., професор, секретар: Бондаренко Вікторія Михайлівна к.е.н., доцент кафедри), що проходила у 405 аудиторії приймали участь 45 студентів I - V курсів.

З вітальним словом до учасників та гостей конференції звернулася завідувач кафедри маркетингу д.е.н., проф., Карпенко Н.В.

В процесі роботи секції було заслухано 30 доповідей. Доповіді, заслухані під час секційного засідання, викликали зацікавленість та жваве обговорення. Актуальні питання, що розглядались учасниками конференції, вирізнялись своєю актуальністю та новизною наукових підходів.

За результатами заслуханих доповідей були відзначені наступні студенти, які одержали відповідні дипломи:

диплом І ступеня - студентка групи М-31
Гордієнко Ірина Віталіївна
Тема доповіді: Маркетинг інтелектуального продукту
Науковий керівник: ст.викл. Захаренко-Селезньова А.М

диплом ІІ ступеня - студентка групи МО-41
Ляшко Наталія Іванівна
Тема доповіді:  Івент-маркетинг в діяльності підприємств
Науковий керівник: доцент, к.е.н. Яловега Н.І.

диплом ІІІ ступеня - студентка групи МЕ-31
Керімова Джаміля Гожгар-кизи
Тема доповіді: Соціально-відповідальний маркетинг
Науковий керівник: ст.викл. Іваннікова М.М.

ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ та бажаємо подальших успіхів!!!

          

II етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг»
за другим рівнем вищої освіти магістр

14-15 квітня 2016 року у Державному вищому навчальному закладі «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» (м. Київ) відбувся II етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».

Від кафедри маркетингу Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» (ПУЕТ) було делеговано студента спеціальності «Маркетинг»  Коваленко Ігоря Васильовича  (група М-51м, науковий керівник – завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Карпенко Наталія Володимирівна).

Коваленко Ігор Васильович був нагороджений Дипломом III ступеня за перемогу у другому турі Всеукраїнської студентської олімпіади.

Вітаємо та бажаємо подальших успіхів!!!

          

ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук 2015-2016 навчального року

З метою підтримки обдарованої студентської молоді, створення умов для її творчого зростання, активізації науково-дослідної роботи студентів у вищих навчальних закладах 22 березня 2016 року в Харківському національному економічному університеті імені Семена Кузнеця відбувся ІІ тур Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук 2015-2016 навчального року (далі Конкурс).

Вітаємо Сластьоненко Вікторію Олександрівну, студентку групи М-51м з перемогою у ІІ турі Конкурсу за напрямом маркетинг, управління персоналом та економіка праці. Вікторія отримала диплом ІІІ ступеня (науковий керівник – к.е.н., доц. Бондаренко Вікторія Михайлівна).

          

26 лютого 2016 р., в рамках проведення чергового Дня відкритих дверей ВНЗУ «Полтавський університет економіки і торгівлі», завідувач кафедри маркетингу, д.е.н., професор Карпенко Н.В. провела авторський тренінг для школярів «Мистецтво створення бренду».

На заході були присутні завідувач кафедри маркетингу Карпенко Н. В., доценти кафедри маркетингу Бондаренко В.М., Яловега Н.І., студенти спеціальності «Маркетинг», запрошені школярі ЗОШ № 27, Розсошенської гімназії Полтавської районної ради Полтавської області.

Для всіх присутніх, Карпенко Н.В. в цікавій формі розповіла про особливості та проблеми, що виникають у процесі створення й реалізації бренду; про те, що у комунікаційній індустрії кожної країни і всього світу постійно триває пошук нових підходів до розробки бренду, як стратегічного напрямку маркетингової діяльності підприємства.

Під час тренінгу, Наталією Володимирівною було зазначено, що сьогодні доволі складним питанням є створення сильного, по-справжньому унікального, бренду. Швидко зростає кількість торговельних марок та з'являється все більше засобів комунікації. До того ж, якість товарів та рівень сервісу в багатьох галузях стають вищими, отже, важко підтримувати вже існуючі бренди.

В процесі спілкування, учні 10-х, 11-х класів дослідили теоретичні особливості розробки бренду, дізналися як правильно створювати конкурентоспроможний бренд. На практичній частині тренінгу запрошені школярі спробували в командному форматі запропонувати свої творчі доробки щодо ребрендингу відомих торгових марок України.

Проведений захід дуже зацікавив майбутніх абітурієнтів, давши їм практичний досвід створення бренду як конкурентного активу підприємства.

          

5 листопада 2015 року кафедрою маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі був організований та проведений круглий стіл на тему «Роль маркетингу в розвитку економічного середовища України».

На заході були присутні проректор з наукової роботи Гаркуша С. В., завідувач науково-організаційного відділу університету Коливушка Н. І., декан факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу Тягунова Н. М., завідувач кафедри маркетингу Карпенко Н. В., працівники кафедри маркетингу, студенти спеціальності «Маркетинг».

Взяти участь у заході були запрошені й випускники університету минулих років, які розповіли історії свого успіху, висвітлили кар’єрні здобутки. Також, гості зазначили, які вимоги висуваються до фахівців із маркетингу на ринку праці сьогодні. Зокрема, на власному досвіді вони переконалися, що першоосновою кар’єрного зростання виступає не бажання отримати негайний заробіток, а прагнення вдосконалювати професійні навички. Двом присутнім студентам другого курсу було запропоновано подальше працевлаштування за спеціальністю колишньою випускницею.

Проведена зустріч показала, що, незважаючи на політико-економічні трансформації у країні, спеціальність «Маркетинг» залишається однією з найбільш перспективних та високооплачуваних, яка розкриває інтелектуальний і творчий потенціал особистості.

          

Щорічні виїзні заняття наших студентів-маркетологів на професійній виставці REX стали вже традицією. В цьому році (24 вересня 2015 р.) її відвідали студенти 1-4 курсів.

          

21 травня 2015 року у Вищому навчальному закладі «Полтавський  університет  економіки і торгівлі» відбувся ІІІ етап  (фінальний) Полтавського молодіжного фестивалю реклами «Україна понад усе». За  допомогою рекламного ролика,  фіналісти та гості пригадали, як починався І етап фестивалю.

Представлені члени журі:

Фіналісти, гості та члени журі  переглянули роботи переможців ІІ етапу – конкурсного. Роботи представлені в номінаціях: відеореклама, друкована реклама.

Після обговорення конкурсних робіт, журі оголосило переможців:

У якості заохочування від завідувач кафедри маркетингу ПУЕТ, д. е. н., про­фесора Карпенко Наталії Володимирівни, отримали подяки всі фіналісти Полтавського молодіжного фестивалю реклами «Україна понад усе»:

Після вручення нагород та цінних призів  кожен із членів журі висловив свої побажання щодо майбутніх творчих здобутків при створенні наступних робіт  Полтавського молодіжного фестивалю реклами, який планується бути щорічним.

          

Круглий стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами  в Полтавській області.
Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі»

Організатори заходів:
ректорат університету,
Українська асоціація маркетингу,
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні,
кафедра маркетингу

3 листопада 2014 р на базі Полтавського університету економіки і торгівлі за ініціативи кафедри маркетингу у партнерстві з Українською Асоціацією Маркетингу та Представництвом Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні було проведено Круглий стіл «Регіональне Представництво Індустріального Гендерного Комітету з Реклами в Полтавській області. Громадський контроль та саморегулювання в рекламній галузі». за участю місцевих рекламістів, громадських активістів, представників полтавських ЗМІ, науковців і студентства.

З  привітальним словом до учасників Круглого столу виступила проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Карпенко Ольга Василівна.

У засіданні круглого столу взяла участь генеральний директор Всеукраїнської громадської організації "Українська Асоціація Маркетингу" Ірина Лилик (м. Київ).

У своєму виступі Ірина Лилик розповіла про успішні приклади боротьби з дискримінаційною рекламою на українському інформаційному просторі, зокрема, в діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами. Робота Індустріального гендерного комітету з реклами полягає в контролі за дотриманням рекламодавцями законів, і в тому числі – законів моралі ІГКР отримує письмові скарги від мешканців різних міст України на зовнішню рекламу, яка є відверто є дискримінаційною. У випадку письмової скарги приймається рішення щодо усунення такої реклами з носія, про що й повідомляють рекламодавцеві.

Проблему дискримінації за ознакою статі та її присутність у сучасній рекламі порушили у своєму виступі голова Інституту гендерних трансформацій Курилко Вікторія Олексіївна, голова Громадської організації по захисту прав споживачів при  Полтавській ОДА  Кушнарьова Ольга Іллівна. З питань захисту прав споживачів у контексті реклами виступив  начальник Інспекції з питань захисту прав споживачів у Полтавській області Теницький Ігор Олегович.  Дуже корисними були презентації юриста  Волкова Едуарда Костянтиновича -  члена Адвокатського об’єднання «Колегія Адвокатів України».

Зацікавила учасників круглого столу інформація старшого викладача кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі Іваннікової Марини, яка розповіла  про стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі та ознаки сексистської реклами.

Професор, завідувач кафедри маркетингу університету, Член Ради УАМ Наталія Карпенко представила завдання та плани роботи Представництва ІГКР у Полтавській області.

В ході активної дискусії, модераторами  та учасниками якої були представники рекламної галузі в області на чолі із Бойко Юрієм Олександровичем директором рекламної агенції «Бойко», головою Полтавської обласної спілки рекламістів, були обговорені шляхи співпраці громадського суспільства, Регіонального представництва ІГКР, державних установ та організацій з метою запобігання розповсюдженню сексизму в рекламі та формування в області гендерно чутливого інформаційного середовища.

          

Традиційно, дванадцятий рік поспіль, наприкінці вересня студенти  спеціальності «Маркетинг» проводять виїзні практичні заняття на виставці «REX 2013» .

Не виключенням став і цей навчальний рік. 26 вересня студенти - маркетологи відвідали  17 міжнародну виставку  реклами й маркетингу «REX 2013». В цьому році до них приєдналися студенти спеціальності «Бізнес-адміністрування». У межах роботи студентських клубів «Маркетолог» і «Global business» разом з викладачами випускових кафедр доцентами Івасенко О.А., Чайкою І.П.  та старшим викладачем Тягуновою З.О. студенти відвідали експозиції  відомих рекламних агенцій, консалтингових  й дослідницьких компаній.

На виставці 158 компаній з України, Литви, Південної Кореї, Польщі, Росії, США та Франції представили всі сегменти рекламного ринку, консалтингові послуги, поліграфічну продукцію та новітні інноваційні технології.

Студенти стали учасниками майстер класу  «Все, що ви хотіли знати про лазерно-проекційні шоу, але не знали, у кого спросити», представленому Артемом Біденко - головою координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України.

В цей же день студенти разом із викладачами відвідали PinchukArtCentre, де ознайомилися із експозицією  групової виставки «Китай Китай», яка включає роботи одинадцятьох китайських художників різних поколінь.

          

ВІТАЄМО
переможців ІІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з групи спеціальностей «Маркетинг, управління персоналом і економіка праці», який відбувся 29 березня 2013 р. на базі ВНЗУ «ПУЕТ»

І місце – Пліс Альона Вікторівна, студентка V курсу, магістрантка.

Науковий керівник: д.е.н., проф., завідуюча кафедри маркетингу Карпенко Наталія Володимирівна

ІІ місце – Вареник Оксана Володимирівна, студентка IV курсу.

Науковий керівник: к.е.н., доцент кафедри маркетингу Івасенко Олена Анатоліївна

          

22. 02. 2013 р.
Креативний маркетинг

Ну і який же маркетолог без умінь та навичок у рекламному бізнесі?! Майстер-клас по створенню рекламних відео-роліків для студентів провів креативний директор рекламної агенції «Бойко» Бак Костянтин

та створювач та керівник рекламно-продюсерського центру студії «Місто» Зволинський Олег.

Креативні фахівці-рекламісти посвятили студентів у таємниці рекламної діяльності, технічні особливості створення рекламних роліків за допомогою загальнодоступних програмних продуктів.

Заключною подією тижня маркетингу став святковий концерт, який представили студенти нашого університету.

          

21.02.2013
Екологічний маркетинг

Сучасне природнє середовище потерпає під негативного впливу процесів життєдіяльності людини. Саме тому під час тижня МАРКЕТИНГУ на круглому столі на тему «Безпечність продовольчих товарів» ми підняли гострі питання взаємодії маркетингу ії екологічно-чистими технологіями виробництва продуктів харчування. В цьому нам допомогли викладач кафедри експертизи та митної справи О. П. Юдічева,

завідувач кафедри хімії О. Д. Іващенко

та викладачі кафедри Ю. Б. Нікозять та Н. В. Гнітій

разом із студентами, які продемонстрували досліди, що допоможуть визначити неякісні подукти харчування із додаванням шкідливих домішок.

Студенти-маркетологи Оксана П’ятак та Ірина Салатун розповіли про маркетингові інструменти, які формують відповідальність товаровиробника за екологічний стан природного середовища та споживача.

          

20.02.2013
Інтернет- маркетинг

Головною подією цього дня було відзначення нерозривного зв’язку маркетингу із Інтернетом. Круглий стіл на тему «Сучасні можливості бізнесу в Інтернеті» дав можливість довести викладачам та студентам-маркетологам разом із фахівцями з IT-технологій, що в мережі Інтернет можливо не тільки продавати продукцію, а й активно просувати відомі бренди, проводити промо-акції, здійснювати бізнес аналітику щодо особливостей аудиторії глобальної мережі Інтернет з метою подальшого просування товарів та послуг.

Підприємці  А. Котенко та Д. Дядик поділилися своїм досвідом використання глобальної мережі у просуванні свого бізнесу. Не відстали від них і викладач кафедри маркетингу О. А. Катамідзе та студент-маркетолог Денис Касьян,

які займаються продажем продукції в мережі Інтернет маючи власні сторінки та інтернет-магазини. Активну участь у дискусії також брали Іван Павленко, студент 3-го курсу спеціальності маркетинг, та студентка 5 курсу Наталія Безверхова, яка працює фахвцем із просування брендів у відомій англійській кампанії.

          

19.02.2013
Соціальний маркетинг

Цей день відзначився заходами по підтримці соціально-незахищених верств населення – дитей-сиріт. Студентами спеціальності «Маркетинг» спільно із викладачами кафедри, студентською радою та проректором по виховній роботі О.Ю. Марченко було проведено виставку-продаж Hand Made виробів ручної роботи викладачів та студентів (фото 1).

Виручені кошти будуть перераховані до Полтавського обласного дитячого притулку «Любисток».

Урочисте відкриття круглого столу на тему «Соціально-правові відносини маркетингу» розпочав ректор університету О.О. Нестуля.

В обговоренні гострих питань приймали участь завдувач кафедри маркетингу Н.В. Карпенко, викладачі кафедри маркетингу, студенти-маркетолого. Ясність щодо соціально-правових відносин у маркетингу внесли викладачі кафедри правознавства О.М. Коросташов та О.О. Кульчій разом із підприємцями нашого міста Ю.І. Воликом, С. М. Лейкіним та В.А. Волковим.

          

Виїзне заняття для студентів 4 – 5 курсів спеціальності «Маркетинг» з дисциплін маркетингового спрямування на Шістнадцятій міжнародній виставці маркетингу, реклами, мас-медіа REX 2012 28.09.2012 року

З метою закріплення учбового матеріалу з маркетингових дисциплін викладачами кафедри маркетингу було проведене виїзне заняття для студентів 4 – 5 курсів спеціальності «Маркетинг» на щорічній Міжнародній виставці маркетингу, реклами, мас-медіа REX 2012, яка відбулася 25-28 жовтня 2012 року у столичному виставковому залі «КиївЕкспоПлаза».

На площі більш ніж 5000 кв. м 170 компаній-учасниць з України, Великобританії, Італії, Китаю, Польщі, Росії, США представили всі напрямки рекламного ринку: Pro(рекламно-сувенірна продукція, поліграфія, рекламні послуги), Outdoor&Indoor(виготовлення та розміщення зовнішньої та Indoor-реклами), Event (організація спеціальних заходів і шоу, BTL-послуги).

Програма виїзного заняття включала:

1. Ознайомлення з експозиціями компаній-учасників

2. Спілкування з фахівцями, вивчення представлених новинок

3. Відвідування студентами майстер-класу, проведеного представниками рекламного бізнесу, маркетологами національних підприємств, представниками рекрутингових агенцій м. Києва. Студенти були ознайомлені з вимогами роботодавців до їх вмінь і компетенцій як фахівців з маркетингу, реальною ситуацією, що існує на національному ринку.

          

27-29 вересня 2012 р. в Сумському державному університеті проводилася VI Міжнародна науково-практична конференція «Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу», присвячена 10-й річниці кафедри маркетингу та управління інноваційною діяльністю.

Викладачі кафедри маркетингу ВНЗ Укоопспілки  «Полтавський університет економіки і торгівлі» 27 вересня брали участь у On-line трансляції пленарного засідання.

Викладачі заслухали доповіді провідних науковців-маркетологів з Болгарії, Білорусі, України.

Наші викладачі брали активну участь у обговоренні представлених доповідей.

          

Журнал «Маркетинг и реклама» опублікував інформацію
«В Полтаве состоялся Всеукраинский конкурс студенческих научных работ по маркетингу»

Міжнародний професійний журнал «Маркетинг и реклама» у березневому номері з ініціативи головного редактора, професора Є.В. Ромата   опублікував інформацію «В Полтаве состоялся Всеукраинский конкурс студенческих научных работ по маркетингу». Наводимо текст повідомлення мовою оригіналу.

В соответствии с приказом Министерства образования и науки, молодежи и спорта Украины «О проведении Всеукраинского конкурса студенческих научных работ по естественным, техническим и гуманитарным наукам в 2011/2012 учебном году» от 13.10.2011 г. № 1187 в Полтавском университете экономики и торговли (ПУЭТ) проведен Всеукраинский конкурс студенческих научных работ по маркетингу. Выявление победителей конкурса потребовало проведение двух туров.

В первом туре конкурса, состоявшемся в ПУЭТ 10 февраля с.г, приняли участие 128 студенческих научных робот маркетинговой проблематики, представленные студентами из 76 высших учебных заведений Украины. Компетентное жюри, в состав которого вошли ведущие специалисты, преподающие маркетинг в вузах Киева, Донецка, Сум, Полтавы, Днепропетровска, Львова и других городов, выбрало 32 лучшие работы. Они и вступили в острую борьбу между собой в «финале».

Второй тур конкурса прошел в ПУЭТ 23 марта с.г. Процедура проведения соревнования предусматривала персональное выступление студентов - авторов научных работ с презентациями результатов своих исследований.

По итогам выступлений студентов было принято решение присудить дипломы Первой степени победителям конкурса - Александру Кривенко и Юлии Пилипенко (Киевский национальный торгово-экономический университет), которые набрали максимальное количество баллов. Дипломы Первой степени также были вручены: Карине Безрук (Сумской государственный университет), Дмитрию Ярковенко (Донецкий национальный университет экономики и торговли имени Михаила Туган-Барановського), Елене Комышан и Сергею Сергееву (Харьковский национальный университет строительства и архитектуры), Александру Устьяну и Инне Мякишевой (Полтавский университет экономики и торговли).

По завершении конкурса председатель оргкомитета, ректор университета, доктор исторических наук, профессор А. А. Нестуля вручил призерам награды университета. Алексей Алексеевич отметил, что студенты-победители представлены конкурсной комиссией к награждению дипломами Первой, Второй и Третьей степеней Министерства образования и науки, молодежи и спорта Украины.


Выступает ректор ПУЭТ А.А. Нестуля

Как сообщил заместитель председателя отраслевой конкурсной комиссии, заведующий кафедрой маркетинга ПУЭТ, доктор экономических наук, профессор В. И. Перебийнос, конкурс засвидетельствовал актуальность тем исследований, наличие интересных, креативных идей, практическое значение полученных результатов, самостоятельность творческого поиска, умение конкурсантов презентовать научные идеи. По его убеждению, отмеченное позволит участникам конкурса-выпускникам высших учебных заведений быстрее адаптироваться к требованиям, которые предъявляются работодателями к будущим маркетологам и рекламистам.

Поздравляем всех победителей конкурса и желаем им дальнейших успехов! Заслуживают благодарности организаторы конкурса, которые обеспечили его проведение на высоком уровне и проявили себя гостеприимными хозяевами.


На церемонии награждения победителей конкурса

          

День гостинності  кафедри маркетингу

З метою проведення профорієнтаційної роботи серед учнівської молоді 1 грудня 2011 року кафедрою маркетингу проведено День гостинності. До університету завітало 42 учні шкіл Пирятинського району та їх викладачі.

Програма Дня гостинності включала:


показ презентаційного фільму про університет


вітальне слово декана товарознавчо-комерційного факультету проф. Тягунової Н.М.


виступ завідувача кафедри маркетингу проф. Перебийніса В.І.


доповіді магістрів спеціальності маркетинг за цікавою тематикою


проведення конкурсу на звання кращого знавця реклами…


…та нагородження переможців

Також для школярів та викладачів було проведено екскурсію по університету.

          

ДЕНЬ МАРКЕТОЛОГА В НАШОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Тридцять п’ять років тому, в жовтні 1975 р. у складі Міністерства зовнішньої торгівлі СРСР з’явився новий підрозділ – Управління з маркетингу і реклами. Ця дата – 25 жовтня – і стала Днем маркетолога на теренах СНД.

Кафедра маркетингу 27 жовтня з нагоди професійного свята  провела ряд заходів.

Розпочалося святкування Дня маркетолога виставкою стінгазет на маркетингову тематику, підготовлених студентами університету.

На великій перерві відбулася акція «Шара для маркетолога», за підсумками якої кращі студенти-ерудити одержали сертифікати, що засвідчують високий рівень знань в галузі маркетингу.

Далі було проведено урочисте засідання клубу «Маркетолог», в якому взяли учать викладачі і студенти–члени клубу, а також почесні його члени – виконавчий директор Спілки підприємців Полтавщини Ю.І. Волик, директор гіпермаркету електроніки «МКС» С.О. Богодюк. Під керівництвом доцента кафедри маркетингу О.А. Івасенко учасники засідання переглянули аматорський відеорепортаж «Маркетинг - це …» та у складі чотирьох команд досліджували ефективність телереклами.

Одним з найцікавіших подій Дня маркетолога був квест за участю студентів різних спеціальностей, в якому перемогли студенти-маркетологи четвертого курсу. Закінчився цей цікавий день тренінгом з реклами «За що ми платимо гроші» (тренер – доцент кафедри маркетингу О.А. Івасенко), в якому взяли участь студенти різних ВНЗ м. Полтави.