![]() |
Іваннікова Марина Миколаївна Гарант освітньої програми «Інтернет-маркетинг» за першим рівнем вищої освіти (бакалавр). Членкиня Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу». Членкиня ГО «Полтавська асоціація маркетингу». Відповідальна редакторка Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». Експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Викладає з 2005 року, українською та англійською мовами (має міжнародний сертифікат на вільне володіння іноземною мовою на рівні В2 (англійська)). Викладає навчальні дисципліни: маркетинг, контент-маркетинг та SMM, Digital-маркетинг, нейромаркетинг, HR-маркетинг, цифрові технології в управлінні маркетингом, копірайтинг, пошукова оптимізація та web-аналітика. Викладає для американських студентів у Humboldt International University, Miami, USA. Учасниця міжнародного проекту Erasmus+ «Advocacy Establishment for Students through Ombudsman Position». Активно працює у програмах з міжнародної кредитної мобільності: викладала «Маркетингові дослідження» у Горнославській вищій школі економіки (м. Катовіце, Польща); «Маркетинг» у Школі бізнесу в Любляні (м. Любляна, Республіка Словенія), приймала участь у програмі міжнародної академічної мобільності - Будапештський університет Метрополітан (2023 р.), м. Будапешт, Угорщина та стажувалась в університеті ISMA (м. Рига, Латвія), співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та входить до складу Полтавського осередку «Індустріального гендерного комітету з реклами». Контактна інформація: ivannikovam83@gmail.com Науковий профіль:
|
||||||||||
![]() |
Карпенко Наталія Володимирівна Завідувала кафедрою маркетингу з 2001 р. по вересень 2024р. Гарант освітньої програми «Маркетинг» другого рівня вищої освіти (магістр). Керівниця громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу». Заступниця головного редактора Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки». Членкиня редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні». Експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Сертифікована тренерка з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу. Провідна викладачка та авторка професійних курсів маркетингового спрямування: Тренінг: Вступ до фаху, маркетингові дослідження, маркетинговий аналіз, маркетинг підприємств малого бізнесу, маркетинговий консалтинг, маркетингове строатегчне планування, стратегічне управління ринком, маркетинговий менеджмент, бенчмаркінг, маркетингова аналітика, копірайтинг, маркетингові дослідження цифрового ринку. Міжнародний науково-практичний досвід: стажування у Holyoke Community College у рамках проекту «Learning Community» (м. Массачусетс, США); стажування у Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) за напрямом «Розробка навчальних програм маркетингового спрямування» (м. Київ,); стажування в університеті ISMA (м. Рига, Латвія); участь у програмі міжнародної академічної мобільності- Будапештський університет Метрополітан (2023 р.), м. Будапешт, Угорщина, співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та очолює Полтавський осередок «Індустріального гендерного комітету з реклами». Має заслужені відзнаки у галузі освіти та науки:
Контактна інформація: knataliya54@gmail.com Науковий профіль:
|
||||||||||
|
Яловега Наталія Іванівна Гарант освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти (бакалавр). Викладає в університеті з 2001 р. Сфера наукових інтересів – комунікаційні аспекти маркетингової діяльності підприємств на ринку товарів та послуг. Викладає навчальні дисципліни: маркетингові комунікації, рекламний бізнес, управління рекламною діяльністю, паблік рілейшнз у бізнесі, бренд-менеджмент, медіа-планування, event-маркетинг. Контактна інформація: alrayne88vega@gmail.com Науковий профіль:
|
||||||||||
Трайно Вікторія Миколаївна Сфера наукової діяльності – дослідження поведінки споживачів, маркетинг ресторанного господарства. Викладає дисципліни: маркетинг, поведінка споживачів, маркетинг послуг, стратегічний маркетинг, міжнародний маркетинг, поведінка цифрового споживача, міжнародний сервісний маркетинг, маркетинг готельно-ресторанного господарства. Контактна інформація: viktoriyatrayno@gmail.com Науковий профіль:
|
|||||||||||
|
Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна Практичний досвід: з 2017 по 2020 рік працювала провідним маркетологом ТОВ «Системи модернізації складів», організація участі та проведення досліджень у Міжнародних галузевих виставках. Викладає навчальні дисципліни: маркетинг підприємства, управління продажами, бренд-менеджмент, трейд-маркетинг, інфраструктура цифрового ринку. Контактна інформація: angella.zs.68@gmail.com Науковий профіль:
|
||||||||||
|
Устьян Олександр Юрійович Контактна інформація: aleksandrustian@gmail.com Освіта:
Досвід практичної роботи:
Сфера науково-практичної діяльності: інтернет-маркетинг, промисловий маркетинг, клієнтоорієнтованість. Має більше 20 опублікованих наукових праць, з яких більше 10 наукових статей. |
||||||||||
|
Івченко Володимир Сергійович Контактна інформація: vydoshukach@gmail.com Освіта: магістр маркетингу, Полтавський університет економіки і торгівлі (2024 р.) Досвід практичної роботи:
Сфера науково-практичної діяльності: SMM-менеджмент, контент-маркетинг, таргетована реклама, графічний дизайн, фотографія, відеопродакшн. |