Склад кафедри

            

Карпенко Наталія Володимирівна

Завідувачка кафедри маркетингу, професор, доктор економічних наук.
Гарант освітньої програми «Маркетинг» другого рівня вищої освіти (магістр).
Член Ради Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
Керівник громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу».
Заступник головного редактора Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки».
Член редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні».
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Сертифікований тренер з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу.

Провідний викладач та автор професійних курсів маркетингового спрямування: Тренінг: Вступ до фаху, маркетингові дослідження, маркетинговий аналіз, маркетинг підприємств малого бізнесу, маркетинговий консалтинг, маркетингове строатегчне планування, стратегічне управління ринком, маркетинговий менеджмент, бенчмаркінг, маркетингова аналітика, копірайтинг, маркетингові досліддження цифрового ринку.

Міжнародний науково-практичний досвід: стажування у Holyoke Community College у рамках проекту «Learning Community» (м. Массачусетс, США); стажування у Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) за напрямом «Розробка навчальних програм маркетингового спрямування» (м. Київ,); стажування в університеті ISMA (м. Рига, Латвія); участь у програмі міжнародної академічної мобільності- Будапештський університет Метрополітан (2023 р.),  м. Будапешт, Угорщина, співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та очолює Полтавський осередок «Індустріального гендерного комітету з реклами».

Контактна інформація: knataliya54@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Карпенко Наталія Володимирівна, Nataliya Karpenko, Карпенко Наталия

ORCID ID:

ID: 0000-0001-9743-3328

SCOPUS:

ID: 57211509532

ResearcherID:

ABF-1278-2020

Сертифікати

Іваннікова Марина Миколаївна

Заступник завідуючої кафедрою, к.е.н., доцент.

Гарант освітньої програми «Маркетинг» за рівнями молодшого бакалавра, бакалавра.
Член Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».
Член ГО «Полтавська асоціація маркетингу».
Відповідальний редактор Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки».
Експерт Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.
Викладає з 2005 року, українською та англійською мовами (має міжнародний сертифікат на вільне володіння іноземною мовою на рівні В2 (англійська)).
Викладає навчальні дисципліни: маркетинг, контент-маркетинг, Digital-маркетинг, маркетингове ціноутворення, В2В маркетинг, нейромаркетинг, маркетингова товарна політика, HR-маркетинг, маркетинг промислового підприємства.

Викладає для американських студентів у Humboldt International University, Miami, USA. Учасниця міжнародного проекту Erasmus+ «Advocacy Establishment for Students through Ombudsman Position». Активно працює у програмах з міжнародної кредитної мобільності: викладала «Маркетингові дослідження» у Горнославській вищій школі економіки (м. Катовіце, Польща); «Маркетинг» у Школі бізнесу в Любляні (м. Любляна, Республіка Словенія), приймала участь у програмі міжнародної академічної мобільності- Будапештський університет Метрополітан (2023 р.),  м. Будапешт, Угорщина та стажувалась в університеті ISMA (м. Рига, Латвія).

Контактна інформація: ivannikovam83@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Іваннікова Марина Миколаївна, Maryna Ivannikova, Иванникова Марина

ORCID ID:

ID: 0000-0002-5362-0057

SCOPUS:

ID: 57210957688  

ResearcherID:        

ABF-1279-2020

Сертифікати

Яловега Наталія Іванівна - доцент кафедри, кандидат економічних наук, доцент.

Працює з 2001 року.

Сфера наукових інтересів – комунікаційні аспекти маркетингової діяльності підприємств на ринку товарів та послуг.

Викладає навчальні дисципліни: маркетингові комунікації, рекламний бізнес, управління рекламною діяльністю, паблік рілейшнз у бізнесі, бренд-менеджмент, медіа-планування, дизайнерське мислення: стратегія та творчий процес, event-маркетинг.

Контактна інформація: alrayne88vega@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Nataliya Yalovega, Яловега Наталія Іванівна, Яловега Наталия Ивановна

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-7252-1724

Сертифікати

Трайно Вікторія Миколаївна – Доцент кафедри маркетингу, кандидат економічних наук.

Сфера наукової діяльності – дослідження поведінки споживачів, маркетинг ресторанного господарства.

Викладає дисципліни: маркетинг, поведінка споживачів, маркетинг послуг, стратегічний маркетинг, міжнародний маркетинг.

Контактна інформація: viktoriyatrayno@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=EOgSiAUAAAAJ

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-4729-6860

Сертифікати

Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна - старший викладач кафедри

Практичний досвід: з 2017 по 2020 рік працювала  провідним маркетологом ТОВ «Системи модернізації складів», організація участі та проведення досліджень у Міжнародних галузевих виставках

Викладає навчальні дисципліни: маркетинг підприємства, управління продажами, бренд-менеджмент, маркетингові комунікації.

Контактна інформація: angella.zs.68@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-1292-4396

Сертифікати

Пащенко Богдан Сергійович - старший викладач кафедри маркетингу.

Завідувач відділу інтернет маркетингу департаменту маркетингу ПУЕТ з 2019 року.

Викладає дисципліни: SMM, Пошукова оптимізація та web-аналітика, Контент-маркетинг та SMM, Digital-маркетинг, Основи Web-дизайну

Контактна інформація: him5804@gmail.com
https://t.me/Bogdan256

Науковий профіль:

Google Академія:

Пащенко Богдан Сергійович, Bogdan Paschenko

ORCID ID:

0009-0004-8947-1657

Сертифікати