Склад кафедри

            

Іваннікова Марина Миколаївна
Завідувачка кафедрою, кандидатка економічних наук, доцентка.

Гарант освітньої програми «Інтернет-маркетинг» за першим рівнем вищої освіти (бакалавр).

Членкиня Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».

Членкиня ГО «Полтавська асоціація маркетингу».

Відповідальна редакторка Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки».

Експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Викладає з 2005 року, українською та англійською мовами (має міжнародний сертифікат на вільне володіння іноземною мовою на рівні В2 (англійська)).

Викладає навчальні дисципліни: маркетинг, контент-маркетинг та SMM, Digital-маркетинг, нейромаркетинг, HR-маркетинг, цифрові технології в управлінні маркетингом, копірайтинг, пошукова оптимізація та web-аналітика.

Викладає для американських студентів у Humboldt International University, Miami, USA. Учасниця міжнародного проекту Erasmus+ «Advocacy Establishment for Students through Ombudsman Position». Активно працює у програмах з міжнародної кредитної мобільності: викладала «Маркетингові дослідження» у Горнославській вищій школі економіки (м. Катовіце, Польща); «Маркетинг» у Школі бізнесу в Любляні (м. Любляна, Республіка Словенія), приймала участь у програмі міжнародної академічної мобільності - Будапештський університет Метрополітан (2023 р.),  м. Будапешт, Угорщина та стажувалась в університеті ISMA (м. Рига, Латвія), співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та входить до складу Полтавського осередку «Індустріального гендерного комітету з реклами».

Контактна інформація: ivannikovam83@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Іваннікова Марина Миколаївна, Maryna Ivannikova, Иванникова Марина

ORCID ID:

ID: 0000-0002-5362-0057

SCOPUS:

ID: 57210957688  

ResearcherID:        

ABF-1279-2020

Сертифікати

Карпенко Наталія Володимирівна
Заступниця завідувачки кафедрою, докторка економічних наук, професорка.

Завідувала кафедрою маркетингу з 2001 р. по вересень 2024р.

Гарант освітньої програми «Маркетинг» другого рівня вищої освіти (магістр).
Членкиня Ради Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».

Керівниця громадської організації «Полтавська асоціація маркетингу».

Заступниця головного редактора Наукового віснику Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки».

Членкиня редакційної колегії журналу «Маркетинг в Україні».

Експертка Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Сертифікована тренерка з маркетингових досліджень та маркетингового консалтингу.

Провідна викладачка та авторка професійних курсів маркетингового спрямування: Тренінг: Вступ до фаху, маркетингові дослідження, маркетинговий аналіз, маркетинг підприємств малого бізнесу, маркетинговий консалтинг, маркетингове строатегчне планування, стратегічне управління ринком, маркетинговий менеджмент, бенчмаркінг, маркетингова аналітика, копірайтинг, маркетингові дослідження цифрового ринку.

Міжнародний науково-практичний досвід: стажування у Holyoke Community College у рамках проекту «Learning Community» (м. Массачусетс, США); стажування у Нідерландському інституті маркетингу (NIMA) за напрямом «Розробка навчальних програм маркетингового спрямування» (м. Київ,); стажування в університеті ISMA (м. Рига, Латвія); участь у програмі міжнародної академічної мобільності- Будапештський університет Метрополітан (2023 р.),  м. Будапешт, Угорщина, співпрацює із Німецьким фондом ім. Фрідріха Еберта та очолює Полтавський осередок «Індустріального гендерного комітету з реклами».

Має заслужені відзнаки у галузі освіти та науки:

  • Відмінник освіти України 2004 р.
  • Почесна Грамота виконавчого комітету Полтавської міської ради (з нагрудним знаком) 2006 р.
  • Подяка міського голови м. Полтава (з нагрудним знаком) 2011 р.
  • Почесна трудова відзнака «Знак Пошани» Всеукраїнської центральної спілки споживчих товариств (Укркоопспілка) (з нагрудним знаком) 2021 р.
  • Подяка Всеукраїнської центральної спілки споживчих товариств (Укркоопспілка) з врученням іменного годинника 2024 р.
  • Почесна відзнака Полтавського університету економіки і торгівлі «За вагомий внесок у розвиток університету» (з нагрудним знаком) 2024 р.

Контактна інформація: knataliya54@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Карпенко Наталія Володимирівна, Nataliya Karpenko, Карпенко Наталия

ORCID ID:

ID: 0000-0001-9743-3328

SCOPUS:

ID: 57211509532

ResearcherID:

ABF-1278-2020

Сертифікати

Яловега Наталія Іванівна 
Доцентка кафедри, кандидатка економічних наук, доцентка

Гарант освітньої програми «Маркетинг» за першим рівнем вищої освіти (бакалавр).

Викладає в університеті з 2001 р.

Сфера наукових інтересів – комунікаційні аспекти маркетингової діяльності підприємств на ринку товарів та послуг.

Викладає навчальні дисципліни: маркетингові комунікації, рекламний бізнес, управління рекламною діяльністю, паблік рілейшнз у бізнесі, бренд-менеджмент, медіа-планування,  event-маркетинг.

Контактна інформація: alrayne88vega@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Nataliya Yalovega, Яловега Наталія Іванівна, Яловега Наталия Ивановна

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-7252-1724

Сертифікати

Трайно Вікторія Миколаївна 
Доцентка кафедри маркетингу, кандидатка економічних наук.

Сфера наукової діяльності – дослідження поведінки споживачів, маркетинг ресторанного господарства.

Викладає дисципліни: маркетинг, поведінка споживачів, маркетинг послуг, стратегічний маркетинг, міжнародний маркетинг, поведінка цифрового споживача, міжнародний сервісний маркетинг, маркетинг готельно-ресторанного господарства.

Контактна інформація: viktoriyatrayno@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=EOgSiAUAAAAJ

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-4729-6860

Сертифікати

Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна
Старша викладачка кафедри.

Практичний досвід: з 2017 по 2020 рік працювала  провідним маркетологом ТОВ «Системи модернізації складів», організація участі та проведення досліджень у Міжнародних галузевих виставках.

Викладає навчальні дисципліни: маркетинг підприємства, управління продажами, бренд-менеджмент, трейд-маркетинг, інфраструктура цифрового ринку.

Контактна інформація: angella.zs.68@gmail.com

Науковий профіль:

Google Академія:

Захаренко-Селезньова Анжела Миколаївна

ORCID ID:

orcid.org/0000-0002-1292-4396

Сертифікати

Устьян Олександр Юрійович
доцент кафедри, кандидат економічних наук, фізична особа – підприємець

Контактна інформація: aleksandrustian@gmail.com

Освіта:

  • магістр за спеціальністю 075 Маркетинг (2012 р.);
  • кандидат економічних наук за спеціальністю 08.00.04 — економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) (2018 р.); - тема дисертації  «Клієнтоорієнтований маркетинг підприємств сфери розваг і відпочинку»;
  • магістр з підприємництва (виданий Advenio eAcademy (Мальта) в рамках програми Multiple Higher Education Institutes – Master in Entrepreneurship) (2019 р.).

Досвід практичної роботи:

  • з 2011 практична діяльністю в сфері маркетингу на посаді маркетолога на підприємствах різних галузей економіки (важка промисловість, виробництво і дистрибуція продуктів харчування, оптова і роздрібна торгівля паливом, розважальні комплекси та ін.);
  • 2016 року по теперішній час здійснює незалежну професійну діяльність в сфері маркетингу як ФОП. Спеціалізуються на інтернет-просуванні підприємств сфери малого і середнього бізнесу;
  • стажування в маркетинговій агенції Communique (Мальта) (2019 р.).
  • з 2020 року по теперішній час займається викладацькою діяльністю в сфері неформальної освіти. Залучався в ролі викладача (бізнес-тренера) або експерта в програми підтримки підприємництва міжнародних організацій (ініціатива EU4Business, British Council, DVV Intenational, GIZ, KfW DEG, ПРООН та ін.) та українських установ та організацій (Міністерство культури та інформаційної політики України, Державне агентство України з питань мистецтв і мистецької освіти, Дія.Бізнес, БФ «Карітас-Полтава» та ін.)

Сфера науково-практичної діяльності: інтернет-маркетинг, промисловий маркетинг, клієнтоорієнтованість.

Має більше 20 опублікованих наукових праць, з яких більше 10 наукових статей.

Івченко Володимир Сергійович
старший викладач кафедри, SMM-менеджер студії архітектури та дизайну «MOSTODESIGN»

Контактна інформація: vydoshukach@gmail.com

Освіта: магістр маркетингу, Полтавський університет економіки і торгівлі (2024 р.)

Досвід практичної роботи:

  • інтерв'юер для проведення соцопитування населення країни (2019 р);
  • інтернет-маркетолог у компанії з продажу теплої підлоги (2019 р.);
  • помічник власниці агентства, менеджер, аналітик, SMM-ник, production-менеджера  у комунікаційному агентстві «METEAM» (2020-2022 рр.);
  • робота на аутсорсі – модерація соцмереж, виготовлення контенту, консультування, комерціна фотографія, інтер’єрна фото- та відеозйомка, відеопродакшн, розробка презентації портфоліо для компаній;
  • SMM-менеджер у студії архітектури та дизайну «MOSTODESIGN» (2023 р. по теперішній час).

Сфера науково-практичної діяльності: SMM-менеджмент, контент-маркетинг, таргетована реклама, графічний дизайн, фотографія, відеопродакшн.