Наукова діяльність студентів
     
     
Список публікацій бакалаврів та молодших бакалаврів спеціальності 075  Маркетинг ОП «Маркетинг»
  - Гарець З. В., Карпенко Н. В.Традиційні методи стратегічного аналізу у нетрадиційному  маркетингу: PEST-аналіз  у маркетингу територій на прикладі м. Кременчук / Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х  Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28  листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.362-367. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14716
 
  - Терещенко Є. О., Іваннікова М. М.В2В маркетинг під час військової агресії рф: особливості  українського ринку / Наука і  молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). –  Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.405-407. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14716
 
  - Карпенко Н. В. Маркетинг у бізнесі /М.М. Тодоров, Н.В.  Карпенко // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей  ХLVІI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня 2024 р.).  – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 483-485. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Карпенко  Н.В. Маркетингова аналітика: сучасний вимір / В.В. Торяник, Н.В. Карпенко //  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня  2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 485-487. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Самофал  В.В. Як вплинула війна на beauty –  індустрію / В.В. Самофал, В.  М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей ХLVIІ Міжнародної наукової студентської конференції  за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25  квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 477-479. 
 
  - Гарець  З.В. Міжнародна практика визначення зірковості готелів / З. В. Гарець, В. М.  Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ  столітті : тези доповідей ХLVIІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 465-467. 
 
  - Максименко  А. М. Особливості сучасних рекламних технологій / А. М. Максименко, Н. І.  Яловега // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ  столітті : тези доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 469-471. . - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Норка О. В. Використання інноваційних  маркетингових стратегій для стартапів / О. В. Норка, Н. І. Яловега // Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези  доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня  2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 473-475. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Ачкасова М.Д. Маркетингова логістика в умовах війни. /  М.Д. Ачкасова, А.М. Захаренко-Селезньова,  // Розвиток сучасної науки: актуальні питання теорії та  практики:матеріали V  Всеукраїнської Студентської наукової конференції, м.Тернопіль, 19 квітня , 2024  рік / ГО «Молодіжна наукова ліга».— Вінниця:  ТОВ «УКРЛОГОС Груп», С. 29-30. - Режим доступу: https://go-vropejska.esclick.me/1XAgYGvP7QtgVOQOuk
 
  - Присяжнюк В.Ю Сучасні маркетингові тренди на  підприємствах роздрібної торгівлі / В.Ю. Присяжнюк,  А.М. Захаренко-Селезньова,  // Наука і молодь в ХХІ сторіччі : тези доповідей ІХ  Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25  квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. - С.475-476. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Любченко О. В. Особливості маркетингу в косметичній  галузі / О. В. Любченко, А. М. Захаренко-Селезньова,  // Наука і молодь в ХХІ сторіччі : тези доповідей ІХ  Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 25  квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. - С. 467-468. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  -  
 
  - Багно В.В.   Тестування дизайну web-сайту з використанням техніки eye-tracking / М.М. Іваннікова, В.В. Багно //  Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с. 428-431. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13119
 
  - Білокінь П.В.  Особливості збирання первинної інформації в мережі  інтернет / Н.В. Карпенко, П.В. Білокінь / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня  2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 431-433. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13122
 
  - Великохацька К.О. Інструменти дослідження тоговельної  мережі / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ  столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня  2023 р.). - Полтава :    ПУЕТ, 2023. С.  425-427. 
 
  - Волянська А.А. Побудова «мелодії бренду» за допомогою  нейромаркетингових технологій  /М.М.  Іваннікова, А.А. Волянська //  Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с.436-438. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13115
 
  - Іванніков Р. В. Використання цифрових  технологій в освітньому процесі / Н.В. Карпенко, М.М. Іваннікова, Р.В. Іванніков // Маркетинг в умовах діджиталізації  економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с. 224-226. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13317
 
  - Климаш О.І. Як колір автомобіля впливає на вибір споживача /М.М. Іваннікова,  О.І. Климаш //  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 447-449. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13116
 
  - Колотко А. І., Білоусько Т. М. Візуалізація даних в  маркетинговій діяльності / Актуальні питання розвитку науки  та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті  : тези доповідей ХLVІ Міжнародної науко-вої студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня  2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. -   С.  - 454-456.
 
  - Коновал В.О.. Сучасні тренди маркетингу оптової торгівлі  / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті  : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня  2023 р.). - Полтава :   ПУЕТ, 2023. С.  448-452. 
 
  - Кравченко О.А. Вплив порушень журналістської  етики на імідж підприємства  /М.М.  Іваннікова, 
 
  - Любимов О. М. Як вплинула війна на поведінку споживачів /  О. М. Любимов, В. М. Трайно // Актуальні питання   розвитку науки та забезпечення якості освіти  у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVI Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава :     ПУЕТ, 2023. - С. 461-463.
 
  - Любимов О.М. Маркетингові стратегії споживчих  кооперативів у сучасному світі: інноваційні практики / Н.В. Карпенко, О.М.  Любимов // Збірник тез доповідей  учасників Дев’ятнадцятої науково-практичної конференції студентів закладів  вищої та фахової передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності  підприємства». Частина  2. –К. : НМЦ «Укоопосвіта», 2023. – с. 3-7. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13323
 
  - Михальчук С.П. Особливості банківських послуг в умовах  цифрової глобалізації / С. П. Михальчук, В. М. Трайно //   Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVI Міжнародної  наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт  студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня   2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С. 463-465.
 
  - Москаль В.Ю. Маркетингова діяльність підприємства на  ринку / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ  столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за  підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня  2023 р.). - Полтава :   ПУЕТ, 2023. С.  457- 458.
 
  - Павлюк В.В. Концепція маркетингових досліджень і  маркетингового аналізу /Н.В. Карпенко, В.В. Павлюк  //  Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 469-471. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13128
 
  - Подорожнюк Ю. В., Білоусько Т. М. Штучний інтелект в  маркетингу: реалії та перспективи / Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної  наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт  студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава :  ПУЕТ, 2023. - С. - 471-473. 1 електрон. опт.  диск (CD-R). - Текст укр., англ. мовами.   <  https://bit.ly/43H5g01  
 
  - Придатченко А.С. Моделі позиціонування бренду / Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези  доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава : ПУЕТ,  2023. С.  465 - 466.
 
  - Сіренко Д.В., Сіренко К.В. SWOT-аналіз: теорія, міфи, реальність (мережа магазинів  Сільпо) /Н.В. Карпенко, Д.В. Сіренко, К.В. Сіренко  //  Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 480-483. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13124
 
  - Сущенко М.О. Особливості маркетингу у сфері торгівлі /  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава :  ПУЕТ, 2023. С. 475 - 478.
 
  - Торяник В.В. Інтернет-маркетинг: становлення та  особливості застосування в малому бізнесі /Н.В. Карпенко, В.В. Торяник  //  Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 489-491. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13125
 
  - Яхно К.Г. Як моя родина тримає гуманітарний фронт з 24 лютого 2022 року / Н.В.  Карпенко, К.Г. Яхно // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей  ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.).  – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 38-40.
 
  - Іванніков       Р.В. Вимоги до здобувача вищої освіти в ПУЕТ для навчання за програмами       Еразмус+ / Н. В. Карпенко, Р.В. Іванніков // Актуальні питання розвитку       науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       55-57.
 
  - Павлюк       В.В. Нейромаркетинг – мрія чи реальність / Н. В. Карпенко, В.В. Павлюк //       Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ       столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       104-106.
 
  - Легута       Д.В. Сучасні маркетингові тенденції розвитку малого бізнесу / Н. В.       Карпенко, Д. Д. Легута // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення       якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за       підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава,       13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с. 109-110.
 
  - Іванніков       Р.В. Українські тренди екологічного маркетингу / Н. В. Карпенко, Р.В.       Іванніков // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за       підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава,       13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с. 106-108.
 
  - Сіренко       Д.В., Сіренко К.В. Поліетиленовий бум та екологічна катастрофа / Н. В.       Карпенко, Д. В. Сіренко, К. В. Сіренко // Актуальні питання розвитку науки       та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       102-104.
 
  - Торяник       В.В. Аналіз маркетингового середовища логістичного підприємства на       прикладі ТОВ “Нова Пошта” / М. М. Іваннікова, В. В. Торяник // Актуальні       питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези       доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       111 — 115.
 
  - Аршученко       В.А. Маркетингове забезпечення стартапу з відкриття магазину жіночого       одягу «Tiny Store» / М. М. Іваннікова, В. А. Аршученко // Актуальні       питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези       доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       120-123.
 
  - Радкевич       Б.В. Особливості організації та ведення медіа-бізнесу на прикладі «ABDV media team» / М. М. Іваннікова, Б. В.       Радкевич // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти       у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с.       123 — 124.
 
  - Коваленко       А.О. Оцінка маркетингового середовища виробника соків «Sandora» / М. М. Іваннікова, А. О.       Коваленко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за       підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава,       13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. - с. 116 — 119.
 
  - Личковаха       В.С. Поведінка споживачів і маркетинг / В. С. Личковаха, В. М. Трайно //       Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ       столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч.       2. – С. 125-127.
 
  - Любченко       Ю.В. Нові тенденції в поведінці споживачів / Ю. В. Любченко, В. М. Трайно       // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ       столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч.       2. – С. 127-129.
 
  - Литвишко       М.В. Особливості поведінки онлайн споживачів / М. В. Литвишко, В. М.       Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у       ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік       (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч.       2. – С. 129-132.
 
  - Багно В.В.       Необхідність застосування маркетингового контролю на підприємстві /       Захаренко-Селезньова А.М., Багно В.В, // VІІ       Міжнародна молодіжна науково-практична інтернет-конференції «Наука і       молодь в ХХІ сторіччі», присвяченої 60-річчю Вищого навчального закладу       Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі», 30 листопада       2021 року. С.       113-114.
 
  - Білокінь       П.В. Екологічна інфраструктура – основа соціально-екологічного середовища       / Захаренко-Селезньова А.М., Білокінь П.В. // Актуальні питання розвитку       науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLІV       Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками       науково-дослідних робіт студентів за 2020 рік (м. Полтава, 30–31 березня       2021 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч. 1. – С. 132 - 134.
 
  - Великохацька       К. О., Дослідження додатку «ДІЯ» - перспективи та реалії  /       Захаренко-Селезньова А.М., Великохацька К.О. // Актуальні питання розвитку       науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLІV       Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками       науково-дослідних робіт студентів за 2020 рік (м. Полтава, 30–31 березня       2021 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч. 1. – С. 134 - 136. 
 
  - Кісільова       Є.О., Кречіна Т. Д., Фактори впливу на маркетингову діяльність       підприємства / Захаренко-Селезньова А.М., Кісільова Є.О., Кречіна Т.Д. //       Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ       столітті : тези доповідей ХLІV Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2020 рік       (м. Полтава, 30–31 березня 2021 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч.       1. – С. 136 - 138. 
 
  - Іванніков       Р.В. Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному       кооперативному альянсі / Н.В. Карпенко, Р.В. Іванніков // Вісімнадцята       науково-практична конференція студентів закладів вищої та фахової       передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на       ефективність діяльності підприємства», 17.05.2021 р. – Київ. – c. 13-16.       Режим доступу: https://bit.ly/3rIuiKv
 
  - Аршученко       В.А. Сучасні технології просування для оптимізації маркетингового впливу       /А.М. Захаренко-Селезньова, В.А. Аршученко / Матеріали VІ Всеукраїнської       науково-практичної конференції кафедри маркетингу Уманського національного       університету садівництва «Становлення та розвиток маркетингу в Україні:       від теорії до практики», 25 жовтня 2021 р.  – Умань: Уманський національний       університет садівництва. – с. 117-119. Режим доступу: https://bit.ly/3lsCY5m    
 
  - Аршученко В.А., Руденко Є.В., Анкетне опитування       здобувачів освітньої програми «Маркетинг» в контексті забезпечення якості       освітньої діяльності / М.М. Іваннікова, В.А. Аршученко, Є.В. Руденко //       збірник матеріалів  V Всеукраїнської студентської       науково-практичної конференції «Маркетинг очима молоді», 8 червня 2021 р.       – Х.: ХНУ. - с. 62-67. Режим       доступу: https://bit.ly/2ZKEGYe 
 
  - Іванніков       Р.В. Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингу / Н.В. Карпенко,       Р.В. Іванніков // збірник матеріалів  V Всеукраїнської студентської       науково-практичної конференції «Маркетинг очима молоді», 8 червня 2021 р.       – Х.: ХНУ. - с. 67-70. Режим доступу: https://bit.ly/3poBgmZ 
 
  - Бабаєв       Р.А. Маркетингові дослідження діяльності торговельних підприємств /       Карпенко Н. В., Бабаєв Р. А. // Актуальні питання розвитку науки та       забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної       наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт       студентів за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. - Полтава       : ПУЕТ, 2020. - С. 132-134. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Балюк       Ю.В. Ефективність реклами / Карпенко Н. В., Балюк Ю. В. // Актуальні       питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези       доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за       підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава,       07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2020. - С. 134-136. – Режим       доступу: https://bit.ly/2Veexyi 
 
  - Зезекало       Є.О. Розвиток концепції маркетингу на українських підприємствах / М.М.       Іваннікова, Є.О. Зезекало // Актуальні питання розвитку науки та       забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ       Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками       науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня       2020 р.) : 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 138-139. – Режим       доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Кажан       О.С. Класифікація людських потреб у контексті маркетингу /М.М. Іваннікова,       О.С. Кажан // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. – Полтава : ПУЕТ,       2020. – C. 139-141. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Кісурін       В.В. Партизанський маркетинг та його вплив на споживача /М.М. Іваннікова,       В.В. Кісурін // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. – Полтава : ПУЕТ,       2020. – С. 143-145. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Коба       Д.О.  Конкурентоспроможність товару /Н.В. Карпенко, Д.О. Коба //       Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ       столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік       (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2020. - С.       145-147. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi 
 
  - Колотко       А.І. Лізингові взаємовідносини між підриємствами в сучасних умовах /Н.В.       Карпенко, А.І. Колотко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення       якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ,       2020. -  С. 147-149. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Левченко       В.М. Маркетингові комунікації у сфері туризму / О. С. Левченко, В. М.       Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у       XXI столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської       конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік       (м. Полтава, 7 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. - Полтава : ПУЕТ, 2020. -       С. 151-153. – Режим доступу: https://bit.ly/3dib2fX 
 
  - Москаленко       Т.О. Сутність маркетингової діяльності підприємства / М.М. Іваннікова,       Т.О. Москаленко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. – Полтава : ПУЕТ,       2020. – С. 153-154. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Твердохліб       М.О. Онлайн маркетинг b2b / М. О. Твердохліб, В. М. Трайно // Актуальні       питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у XXI столітті : тези       доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської конференції за       підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 7       квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. - Полтава : ПУЕТ, 2020. - С. 154-156. –       Режим доступу: https://bit.ly/3EsF8t6 
 
  - Ульхова       А.А. Ефективність маркетингової діяльності підприємств у сучасних умовах       підвищеної динамічності та ризикованості підприємництва /Н.В. Карпенко,       А.А. Ульхова // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. - Полтава : ПУЕТ,       2020. – С. 156-158. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi 
 
  - Уразка       О.В. Міжкультурні комунікації в інноваційному суспільстві / О. В. Уразка,       В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості       освіти у XXI столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 7 квітня 2020 р.) : у 2 ч., ч. 2. - Полтава :       ПУЕТ, 2020. - С. 158-160. – Режим доступу: https://bit.ly/3G6ungO
 
  - Хорольська       А.С. Комплекс «4 P» у соціально-етичній концепції маркетингу /М.М.       Іваннікова, А.С. Хорольська // Актуальні питання розвитку науки та       забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ       Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками       науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня       2020 р.) : 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – С. 63-65. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi 
 
  - Шарко       Б.Р. Маркетинговий інструментарій підприємства в сучасних умовах / Н.В.       Карпенко, Б.Р. Шарко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення       якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2019 рік (м. Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. - Полтава : ПУЕТ,       2020. - С. 165-166. – Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi
 
  - Уразка О.В. Пути повышения эффективности и       конкурентоспособности предприятий / О. В. Уразка, В. Н. Трайно //       Инновационный потенциал молодежи в современном мире : материалы XL международной научно-практической       конференции студентов и учащихся, Гомель, 20-22 апреля 2020 г. - Гомель :       учреждение образования «Белорусский торгово-экономический университет       потребительской кооперации», 2020. - С. 178-179. – Режим доступу: https://bit.ly/3pjOuBp
 
  - Уразка О.В. Перспективи розвитку міжнародного       маркетингу в Україні / О. В. Уразка, В. М. Трайно // Актуальні питання       розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей       XLІІ Міжнародної наукової       студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів       за 2018 рік (м. Полтава, 26-27 березня 2019 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ,       2019. - Ч. 2. - С. 174-176. – Режим доступу: https://bit.ly/31lsYUy  
 
  - Калініна А.І. Особливості поведінки цільових       споживачів товарів і послуг / А. І. Калініна, В. М. Трайно // Актуальні       питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези       доповідей XLІІ       Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками       науково-дослідних робіт студентів за 2018 рік (м. Полтава, 26-27 березня       2019 р.) : у 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2019. - Ч. 2. - С. 170-172. – Режим       доступу: https://bit.ly/3G3UfK4  
 
  - Бутенко Ю.В. Зовнішня  реклама як інструмент донесення інформації до споживачів та здійснення  психологічного впливу на них / В. Ю. Бутенко, В. М. Трайно // Актуальні питання  розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства : тези доповідей XLI Міжнародної наукової  студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за  2017 рік, присвяченої 100-річчю Національної академії наук України (м. Полтава,  17-18 квітня 2018 року). - Полтава : ПУЕТ, 2018. - С. 228-230. – Режим доступу: https://bit.ly/3EfcGes 
 
<
 
     
     
Список публікацій бакалаврів спеціальності 075  Маркетинг ОП «Інтернет-маркетинг»
  - Ніщенко  А. C.,  Карпенко Н. В.Маркетингові  підходи у вирішенні соціальних проблем суспільства  /Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної  молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада  2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.391-393. https://bit.ly/3CVjsdW
 
  - Скляр  В. О., Карпенко Н. В.Порівняльний  аналіз інструментів класичного та соціально-етичного маркетингу / Наука і молодь у ХХІ сторіччі :  збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ,  2025. – С.402-405. https://bit.ly/41iZSBK
 
  - Щербак  М. Р., Іваннікова М. М.Штучний  інтелект у просування послуг / Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної  молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада  2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.413-414. https://bit.ly/3CXw1Ft
 
  - Деркач О. О., Захаренко-Селезньова А. М.Використання digital-маркетингу у діяльності сучасного підприємства / Наука і молодь у ХХІ сторіччі :  збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ,  2025. – С.370-372. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14716
 
  - Ткаченко  А.І. Дослідження  моделей поведінки споживача / А. І.  Ткаченко, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення  якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVIІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2023 рік (м. Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ,  2024. – С. 481-483. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14716
 
  - Ніщенко  А.С. Дослідження поведінки споживачів в умовах діджиталізації / А. С. Ніщенко,  В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти  у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVIІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – С. 471-473. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14716
 
  - Федоряк  А. В. Маркетинг соціальних інновацій / А. В. Федоряк, Н. І. Яловега //  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІI Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2023 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. – 801 с. – С. 487-489. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Баішев  М.І., Степанюк Ю.О. Цифрова економіка України: проблеми та перспективи розвитку  / А.М.Захаренко-Селезньова, М.І. Баішев, Ю.О.Степанюк / / Наука і молодь в ХХІ  сторіччі : тези доповідей ІХ Міжнародної молодіжної науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 25 квітня 2024 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2024. -  С. 459-460. - Режим доступу: https://puet.edu.ua/wp-content/uploads/2024/06/zbirnyk-tez-dopovidej-2024-aktualni-pytannya-rozvytku-nauky-ta-zabezpechennya-yakosti-osvity-u-hhi-stolitti-_.pdf
 
  - Андрющенко О.Є. Франчайзингова модель  розвитку бізнесу /Н.В. Карпенко, О.Є. Андрющенко  //  Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 423-425. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13322
 
  - Бабюр І. А. A way to success (Mark Zuckerberg"s life story) / В.Л. Іщенко, І.А. Бабюр // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м.  Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – с. 154-155. https://bit.ly/3OvTyQB
 
  - Бабюр І.А. Сучасні тенденції розвитку  інтернет-маркетингу  /Н.В. Карпенко, І.А.  Бабюр  //   Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 425-428. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13121
 
  - Федоряк А.В. Особливості поведінки цифрового споживача /  В. М. Трайно, А.В. Федоряк // Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с. 491-493. https://bit.ly/3QiMQOl
 
  - Боруля Д. С. Управління персоналом / Ж.А. Кононенко, Д.С.  Боруля // Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м.  Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – с. 293-296. https://bit.ly/3OvTyQB
 
  - Клименко В. О., Бука А. Д. English as an important part of professional training / В.Л.  Іщенко, В.О. Клименко, А.Д. Бука // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м.  Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – с. 159-161. https://bit.ly/3OvTyQB
 
  - Клименко В.О. Використання ChatGPT для написання контент-плану у соціальних  мережах /М.М. Іваннікова, В.О. Клименко //   Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 449-452. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13118
 
  - Ніщенко А. С. Peculiarities of translating advertising texts / В.Л. Іщенко, А.С. Ніщенко // Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.).  - Полтава : ПУЕТ, 2023. С. 213-215.
 
  - Ніщенко А. С. Товарний ринок: стан та тенденції розвитку  в Україні / Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної  наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт  студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023.  С. 459 - 460.
 
  - Северин С. В., Білоусько Т. М. Веб-дизайн як інструмент  візуалізації продукту компанії / Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти  у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава :      ПУЕТ, 2023. - С. - 475-478. 1 електрон.  опт. диск (CD-R). - Текст укр., англ. мовами.
 
  - Сідаш А. В. English advertising slogans and difficulties in translating them / В.Л. Іщенко, А.В. Сідаш // Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.).  - Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 225-227.
 
  - Сідаш А.В. Як зробити контент цікавим /Н.В.  Карпенко, А.В. Сідаш  //  Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с. 478-480. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13126
 
  - Ткаченко А.І. Система надання соціальних послуг в Україні  / А. І. Ткаченко, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та  забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVI Міжнародної  наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт  студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава :    ПУЕТ, 2023. - С. 487-488.
 
  - Федоряк А. В. Вихід із зони комфорту – шлях до успіху /  С.І. Нестуля, А.В. Федоряк // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м.  Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – с. 65-67. https://bit.ly/3OvTyQB
 
  - Федоряк А. В., Горбуньова С. О. Digital marketing in Ukraine: modern tendencies of development / С.О.  Горбуньова, А.В. Федоряк // Актуальні питання  розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м.  Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – с. 172-174. https://bit.ly/3OvTyQB
 
 - Федоряк А.В. Особливості  поведінки цифрового споживача / А. В. Федоряк, В. М. Трайно // Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези  доповідей ХLVI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.).  - Полтава :   ПУЕТ, 2023. - С. 491-493.
 
 
     
     
Список публікацій магістрів  спеціальності 075 Маркетинг ОП «Маркетинг»
  - Путіленко Д. А., Карпенко  Н. В.Маркетингові  аспекти у сфері послуг / Наука і  молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). –  Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.400-402.
 
  - Кондратенко Р. О.,  Карпенко Н. В.Сучасні  стратегії в цифровому середовищі  /Наука і молодь у ХХІ сторіччі :  збірник матеріалів Х Міжнародної молодіжної науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ,  2025. – С.376-378.
 
  - Баранова А.А., Іваннікова М.М. Cучасні тренди в SMM, які  формують стратегії брендів та бізнесу в 2024 році / Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х  Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28  листопада 2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.355-357.
 
  - Василенко А. Ю., Карпенко Н. В.Стратегічні підходи до управління ринком  телекомунікаційних послуг України / Наука і молодь у ХХІ сторіччі : збірник матеріалів Х Міжнародної  молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 28 листопада  2024 року). – Полтава : ПУЕТ, 2025. – С.360-362.
 
  - Ivannikov R.V. The role of hr marketing in building a company's brand /  Karpenko N.V., Ivannikova M.M., Ivannikov R.V.   // Marketing of innovations. Innovations in marketing (2024). Materials  of the International Scientific Internet Conference (December, 2024).  Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. - рр. 40-43. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14410
 
  - Іванніков Р. В. Інтегровані моделі цифрового маркетингу для побудови  впізнаваності бренду / Карпенко Н. В., Іваннікова М. М., Іванніков Р. В. //  Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності: Збірник матеріалів  Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Львів, 21-22 березня 2024  року [Електронне видання]. Львів: Львівський національний університет імені  Івана Франка, 2024. с. 144-147 http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13607
 
  - Желізняк В. В. CRM-система як цифрове рішення  для управління клієнтами / / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни  : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава,  23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 176-180. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13327
 
  - Золотар Р.А. Наука і молодь в ХХІ сторіччі : тези доповідей ІХ  Міжнародної молодіжної науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 30  листопада 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023.  
 
  - Золотар Р.А.  Формування програми лояльності споживача українського ритейлу ROZETKA / Р. А.  Золотар, В. М. Трайно   // Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези  доповідей ХLVI Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня   2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С.  438-440.
 
  - Івченко В.С. Ринкові перспективи послуг з дизайну  інтер’єру в Україні та за кордоном / М.М. Іваннікова, В.С. Івченко //  Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ  Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних  робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с.445-447. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13117
 
  - Йосипенко  А. В.Організація кампанії event-маркетингу / Маркетинг в умовах діджиталізації економіки країни: матеріали Всеукраїнської  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023  року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. 
 
  - Йосипенко А.В. Event в корпоративному  середовищі та його вплив на внутрішній HR-бренд / Н. І. Яловега, А. В.  Йосипенко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. - 736 с. - 1 електрон.  опт. диск (CD-R). - Текст укр., англ.   мовами. - С. 440-442.
 
  - Латиш В. С., Іваннікова М. М.  Дослідження принципів етики у нейромаркетингових технологіях / Маркетинг в  умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023  року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 161-165. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13324
 
  - Ульхова А. А., Карпенко Н. В. Формування  екологічної свідомості споживачів в умовах цифровізації суспільства / Маркетинг  в умовах діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023  року). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с. 167-170. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13325
 
  - Ульхова А.А. Дотримання норма академічної  доброчесності студентами /Н.В. Карпенко, А.А. Ульхова //  Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками  науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.).  – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с.75-77. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13127
 
  - Цап П. П., Карпенко Н. В. Маркетингове  стратегічне планування ринкової діяльності підприємства / Маркетинг в умовах  діджиталізації економіки країни : матеріали Всеукраїнської науково-практичної  інтернет-конференції (м. Полтава, 23–24 листопада 2023 року). – Полтава : ПУЕТ,  2023. – с. 210-212. http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13326
 
  - Шерстюк Н.С. системи  маркетингових комунікацій на підприємстві сфери послуг в умовах діджиталізаціі  / Н. С. Шерстюк, В. М. Трайно //  Наука і молодь в ХХІ сторіччі : тези доповідей ІХ Міжнародної молодіжної  науково-практичної інтернет-конференції (м. Полтава,  30 листопада 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. 
 
  - Ульхова А.А. Дотримання  норма академічної доброчесності студентами /Н.В. Карпенко, А.А. Ульхова //  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової  студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за  2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с.75-77.
 
  - Івченко В.С. Ринкові  перспективи послуг з дизайну інтер’єру в Україні та за кордоном / М.М.  Іваннікова, В.С. Івченко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення  якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2022 рік (м.  Полтава, 25 квітня 2023 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2023. – с.445-447.
 
  - Йосипенко А.В. Event в корпоративному  середовищі та його вплив на внутрішній HR-бренд / Н. І. Яловега, А. В. Йосипенко //  Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті :  тези доповідей ХLVІ Міжнародної наукової  студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за  2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. - 736 с. - 1  електрон. опт. диск (CD-R). - Текст укр., англ.  мовами. - С. 440-442.
 
  - Золотар Р.А. Формування  програми лояльності споживача українського ритейлу ROZETKA / Р. А. Золотар, В. М. Трайно // Актуальні  питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези  доповідей ХLVI Міжнародної наукової  студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за  2022 рік (м. Полтава, 25 квітня 2023 р.). - Полтава : ПУЕТ, 2023. - С. 438-440.
 
  - Бедюх Ю.О. Маркетингові  інструменти нарощування конкурентоспроможності підприємства / Н.В. Карпенко,  Ю.О. Бедюх // Збірник наукових статей магістрів. Навчально-науковий інститут  денної освіти: у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч 2. – с. 291-298. Режим доступу: https://cutt.ly/XMcSS6F
 
  - Муравйов Д.І. Особливості  розвитку рекламного ринку України / Н.В. Карпенко, Д. І. Муравйов // Збірник  наукових статей магістрів. Навчально-науковий інститут денної освіти: у 2 ч. –  Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч 2. – с. 298-303. Режим доступу: https://cutt.ly/XMcSS6F
 
  - Полєва Я.В. Сучасні  інструменти цифрового маркетингу / М.М. Іваннікова, Ю.В. Полєва // Збірник наукових  статей магістрів. Навчально-науковий інститут денної освіти: у 2 ч. –  Полтава : ПУЕТ, 2021. – Ч 2. – с. 303-310. Режим доступу: https://cutt.ly/XMcSS6F
 
  - Лебідь Ю.В. Формування  маркетингової стратегії і планування маркетингових програм / Н.В. Карпенко,  Ю.В. Лебідь // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у  ХХІ столітті : тези доповідей XLІІІ Міжнародної наукової студентської  конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2019 рік (м.  Полтава, 07-08 квітня 2020 р.) : 2 ч. - Полтава : ПУЕТ, 2020. - С. 149-151. –  Режим доступу: https://bit.ly/2Veexyi 
 
  - Верезомський Д.В.  Планування рекламної підтримки продукту / Н. І. Яловега, Д. Р. Верезомський //  Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія: Економічні науки.  Полтава: ПУЕТ, 2020. - № 3  (99). - С. 56-64. – Режим доступу: https://bit.ly/3rswuaw   
 
  - Верезомський Д.Р. Механізм  формування рекламного менеджменту підприємства / Н.І. Яловега, Д.Р.  Верезомський // Збірник наукових статей магістрів. Навчально-науковий інститут  бізнесу та сучасних технологій. – Полтава : ПУЕТ, 2020. – Ч 2. – с. 243-248. Режим доступу: https://cutt.ly/QMcGybn
 
  - Atta Kenzy Kwaku The  effect of customer satisfaction on customer retention / М.М. Іваннікова, Кваку  Атта Кензі // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.68-71. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Бойко С.С. Маркетингова  діяльність підприємств будівельної галузі / В.М. Трайно, С.С. Бойко // Збірник  наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та  маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного  бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.71-76. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Бутенко В.Ю.  Маркетингові дослідження підприємств будівельної галузі / Н.В. Карпенко, В.Ю.  Бутенко // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.76-81. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Галібаренко В. С.  Маркетингова діяльність підприємства /Н.В. Карпенко, В.С. Галібаренко //  Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та  маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.81-86. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Дамаскіна Л.О.  Управління товарною політикою торговельного підприємства / В.М. Трайно, Л.О.  Дамаскіна // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.86-90. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Добряк Р.О. Особливості  формування бренду підприємства / Н.В. Карпенко, Р.О. Добряк // Збірник наукових  статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет  харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава :  ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.90-95. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Журавель Ю.В. Управління  маркетингом на підприємстві / Н.І. Яловега, Ю.В. Журавель // Збірник наукових  статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу.  Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. –  Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.95-100. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Левицька Ю.О. Маркетингові  особливості роботи контакт-центру / Н.І. Яловега, Ю.О. Левицька // Збірник  наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу.  Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. –  Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.100-105. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Лукаш Г.О. Маркетинг у  сфері інтернет-послуг / Н.В. Карпенко, Г.О. Лукаш // Збірник наукових статей  магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових  технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ,  2019. – Ч 2. – с.105-110. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Макаренко А.С.  Організація маркетингових досліджень на підприємстві /В.М. Трайно, А.С.  Макаренко // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.110-115. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Мизін Л.О. Комплекс  маркетингу в сучасних умовах / Н.В. Карпенко, Л.О. Мизін // Збірник наукових  статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет  харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава :  ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.115-121. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Романенко М.О. Взаємодія  маркетингу та логістики в управлінні процесом продажів на підприємстві / Н.І.  Яловега, М.О. Романенко // Збірник наукових статей магістрів. Факультет  товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій,  готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. –  с.121-126. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Frank Nana Sakey Jnr  Effect of branding on the consumers’ buying behavior / М.М. Іваннікова, Сакей  Франк Нана ДжНР // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2019. – Ч 2. – с.126-130. Режим доступу: https://cutt.ly/3McKIZJ
 
  - Вірченко В.А. Концепція  управління маркетинговою діяльністю на підприємстві / В.М. Бондаренко, В.А.  Вірченко // Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства,  торгівлі та маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава : ПУЕТ, 2018. – с. 7-12. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Волобуєва О.В. Управління  агромаркетингом у сучасних умовах господарювання / Н.І. Яловега, О.В. Волобуєва  // Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного  бізнесу ПУЕТ – Полтава : ПУЕТ, 2018. – с. 12-17. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Кошман В.А. Управління  рекламною діяльністю сучасних підприємств / Н.В. Карпенко, В.А. Кошман //  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава : ПУЕТ, 2018. – с. 17-21. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Куценко Є.О.  Використання SEO при просування сайту в пошуковій системі Google / Н.В.  Карпенко, Є.О. Куценко // Збірник наукових статей магістрів факультету  товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет харчових технологій,  готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава : ПУЕТ, 2018. – с.  21-26. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Рубан А.В. Теоретичні  аспекти конкурентоспроможності / В.М. Трайно, А.В. Рубан // Збірник наукових  статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет  харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава  : ПУЕТ, 2018. – с. 26-30. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Фесун О.А. Особливості  управління брендом / Н.В. Карпенко, О.А. Фесун // Збірник наукових статей  магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу, факультет харчових  технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава :  ПУЕТ, 2018. – с. 30-34. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Чеглаков Г.Є. Управління  маркетингом підприємств будівельної галузі / Н.І. Яловега, Є.Г. Чеглаков  //  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі  та маркетингу, факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу ПУЕТ – Полтава : ПУЕТ, 2018. – с. 34-38. Режим доступу:https://cutt.ly/3MbVDMP
 
  - Авдєєв С.Є. Сутність  Соціально-орієнтованих маркетингових комунікацій / Н.В. Карпенко, С.Є. Авдєєв  // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу.  Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. –  Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.122-128. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Гордієнко І.В.  Управління товарною політикою торговельного підприємства / Н.І. Яловега, І.В.  Гордієнко // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.128-132. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Заяць Л.Ю. Розвиток  рекламного ринку в Україні / Н.І. Яловега, Л.Ю. Заяць // Збірник наукових  статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу. Факультет  харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. – Полтава :  ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.132-136. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Касяненко Т.А. Страховий  маркетинг та його особливості // М.М. Іваннікова, Т.А. Касаненко // Збірник  наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу.  Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. –  Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.137-142. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Кабайлова С.В. Аналіз  маркетингових можливостей підприємства / Н.В. Карпенко, С.В. Кабайлова //  Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та  маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.142-147. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA     
 
  - Kumahor Divina Holali  The consumer behavior in digital marketing (in Poltavas’ region) / М.М.  Іваннікова, Холалі Дівіна Кумахор // Збірник наукових статей магістрів. Факультет товарознавства,  торгівлі та маркетингу. Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та  туристичного бізнесу. – Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.147-151. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Пасажін А.М. Сучасний  маркетинг та його складові / Н.В. Карпенко, А.М. Пасажін // Збірник наукових  статей магістрів. Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу.  Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу. –  Полтава : ПУЕТ, 2018. – Ч 1. – с.151-156. Режим доступу: https://cutt.ly/JMb59AA   
 
  - Гапон О.М. Інновації як  інструмент маркетингу в банках / Н.В. Карпенко, О.М. Гапон // Збірник наукових  статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ. –  Полтава : ПУЕТ, 2017. – с. 5-10. Режим доступу: https://bit.ly/3lrKFc2
 
  - Голуб С.А. Структура  комплексу маркетингу сучасного підприємства / М.М. Іваннікова, С.А. Голуб //  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – с. 10-16. Режим доступу: https://bit.ly/31kFfII
 
  - Дерев’янко У.Л.  Маркетингове планування діяльності підприємств малого бізнесу / О.А. Івасенко,  У.Л. Дерев’янко // Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства,  торгівлі та маркетингу ПУЕТ. – Полтава: ПУЕТ, 2017. – с. 16-21. Режим  доступу: https://bit.ly/3pnBpa0
 
  - Картін М.В. Маркетингова  освіта // Н.В. Карпенко, М.В. Картін // Збірник наукових статей магістрів  факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2017.  – с. 25-29. Режим доступу: https://bit.ly/3phL4yR
 
  - Уманець О.В.  Маркетинговий інструментарій конкурентоспроможності підприємства / М.М.  Іваннікова, О.В. Уманець // Збірник наукових статей магістрів факультету  товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – с.  46-51. Режим доступу: https://bit.ly/3odP6Ji
 
  - Шугай М.В. Маркетинг як філософія  бізнесу і його концепції / Н.В. Карпенко, М.В. Шугай // Збірник наукових статей  магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ. – Полтава :  ПУЕТ, 2017. – с. 54-58. Режим доступу: https://bit.ly/3xKvyiV
 
  -  Бабенко Т.М. Маркетингове  управління збутом на підприємстві / Н.І. Яловега, Т.М. Бабенко // Актуальні  проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник наукових  статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ за  результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/GMnqgL9  
 
  - Білашенко Є.В. Використання  інтернет-технологій в процесі просування бренду / Н.В. Карпенко, Є.В. Білашенко  // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу.  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. –  Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/GMnqgL9  
 
  - Біндус О.О. Теоретичні  основи конкурентоспроможності підприємства / Н.В. Карпенко, О.О. Біндус //  Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник  наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу  ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. –  2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/GMnqgL9  
 
  - Вареник О.В. Управління  маркетинговою діяльністю на виробничому підприємстві / Н.В. Карпенко, О.В.  Вареник // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та  маркетингу. Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства,  торгівлі та маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014  н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/7Mnq9yb
 
  - Гузік Є.М. Теоретичні  основи маркетингової діяльності підприємства / В.В. Дворніченко, Є.М. Гузік //  Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник  наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу  ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014.  –  Режим доступу: https://cutt.ly/7Mnq9yb
 
  - Заєць Л.В.  Теоретико-методологічні аспекти маркетингового менеджменту підприємств  агропромислового комплексу / Н.І. Яловега, Л.В. Заєць // Актуальні проблеми  товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник наукових статей  магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ за  результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/7Mnq9yb
 
  - Кирилюк О.С. Методичні  аспекти управління маркетинговими стратегіями підприємства / Н.В. Карпенко,  О.С. Кирилюк // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та  маркетингу. Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства,  торгівлі та маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014  н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/pMnwK9j
 
  -  Косенок И.О. Методические  основы формирования сбытовой политики предприятия / Н.В. Карпенко, И.О. Косенок  // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу.  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. –  Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/pMnwK9j
 
  - Коструб В.В. Маркетингове  стратегічне планування на підприємстві / Н.В. Карпенко, В.В. Коструб //  Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник  наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу  ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. –  2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/pMnwK9j
 
  - Метельська Ю.Ф. Ринок  страхових послуг в Україні / В.В. Дворніченко, Ю.Ф. Метельська // Актуальні  проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник наукових  статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу ПУЕТ за  результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/IMneneG
 
  - Мойсеенко А.В. Сучасна  парадигма маркетингової стратегії підприємства / О.А. Івасенко, А.В. Мойсеенко  // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу.  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. –  Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/IMneneG
 
  - Панова Є.О. Формування  цінової стратегії оператора зовнішньої реклами / Г.В. Боярчук, Є.О. Панова //  Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу. Збірник  наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та маркетингу  ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. – Полтава: ПУЕТ. –  2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/IMneneG
 
 Фуртас І.І.  Загально-теоретичні підходи в управлінні брендом / О.А. Івасенко, І.І. Фуртас  // Актуальні проблеми товарознавства, торгівлі, експертизи та маркетингу.  Збірник наукових статей магістрів факультету товарознавства, торгівлі та  маркетингу ПУЕТ за результатами наукових досліджень за 2013-2014 н.р. –  Полтава: ПУЕТ. – 2014. –  Режим доступу: https://cutt.ly/IMneneG
 
 
     
     