Студентський науковий гурток «Маркетолог»

          

Звіт роботи студентського наукового гуртка «Маркетолог» за 2019-2020 н.р.

№ з/п

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні особи
(посада, ПІБ)

1.

Участь студентів у щорічному конкурсі наукових робіт присвяченому Дню студента

листопад 2019 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

 

Розширене засідання за участі спікерів Максима Іванова (засновник ГО Молодіжний бізнес клуб, співзасновник компаній Must Have Marketing Group, Nova Market ) та Вячеслава Бородая (співзасновник компаній Prost.pro, Nova Market)

13 лютого 2019 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри (25 осіб)

2.

Участь студентів у щорічній науковій студентській конференції за підсумками науково-дослідних робіт

квітень 2020 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри, студенти (15 осіб)

3.

Видання тез студентами – переможцями для опублікування у збірнику тез доповідей студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів

квітень 2020 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

4

Робота наукового студентського клубу «Маркетолог»

1. Обговорення тематики наукових робіт (вересень 2019 р.);

2. Зустріч з випускниками спеціальності під час  святкуванні Дня університету (жовтень 2019 р.);

3. Проведення конкурсу наукових робіт (січень 2020 р);

4. Обговорення (on-line) результатів роботи клубу за 2019-2020 навчальний рік (квітень 2020 р.)

4 засідання протягом 2019-2020 н.р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

Звіт роботи студентського наукового гуртка «Маркетолог» за 2020-2021 н.р.

№ з/п

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні особи
(посада, ПІБ)

1.

Онлайн-семінар від випускниці спеціальності «Маркетинг» Катериною Шкурапет (Наливайко), провідним SMM маркетологом 

6 грудня 2020 р.

Іваннікова М.М., студенти (35 осіб)

2.

Участь студентів у XLIV Міжнародній науковій студентській конференції «Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті» за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2020 рік, присвяченої 60-річчю Полтавського університету економіки і торгівлі

30-31 березня 2021 р

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри, студенти (10 осіб)

3.

Організація та участь у проведенні Полтавського молодіжного фестивалю реклами

Березень-травень 2021 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
Захаренко-Селезньова А.М., студенти (5 осіб)

4

Онлайн-тренінг в рамках проведення Полтавського молодіжного фестивалю реклами від випускниці спеціальності «Маркетинг» власниці маркетингової агенції MeTeam Мостовенко Наталії

 

15 квітня 2021 р.

Карпенко Н.В., студенти (25 осіб)

План роботи студентського наукового гуртка «Маркетолог» на 2021-2022 н.р.

№ з/п

Назва заходу

Термін проведення

Відповідальні особи
(посада, ПІБ)

1.

Зустріч із роботодавцями

Вересень, грудень 2021 р.; квітень 2022 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

2.

Участь студентів у щорічній науковій студентській конференції за підсумками науково-дослідних робіт

квітень 2022 р.

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

3.

Засідання наукового гуртка та обговорення нових трендів в маркетингу із залученням роботодавців

Протягом навчального року

Карпенко Н.В., зав. каф., д.е.н., проф.,
викладачі кафедри

Результати участі студентів у ІV Всеукраїнській науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Маркетинг очима молоді», 8 червня 2021 р.

Результати участі студентів XLIV Міжнародній науковій студентській конференції «Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті», 30-31 березня 2021 р.

Участь студентів у Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт зі спеціальності «Маркетинг» за 2020-2021 н.р., 22 квітня 2021 р., м. Дніпро.